آمریکایی ها بیهوده منتظر تماس مقامات ایران هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 6:41

آمریکایی ها بیهوده منتظر تماس مقامات ایران هستند

شماره: 8272
Aa Aa

عباس موسوی می گوید آمریکایی ها از یک طرف رهبر نظام و فرمانده دیپلماسی ایران را تحریم می‌کنند و از طرف دیگر از مذاکره دم می زنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد؛
آمریکایی ها بیهوده منتظر تماس مقامات ایران هستند

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به آمریکایی ها گفت که بیهوده منتظر هستند تا مقامات ایرانی با آنها تماس بگیرند.
وی در ادامه افزود: مقامات آمریکایی مدت‌هاست که از جمهوری اسلامی ایران چنین انتظاری دارند ولی این انتظار بیهوده است چرا که ایران هیچ گاه در مذاکره‌ای پیشقدم نخواهد شد که در آن حقوق و قواعد بین‌المللی رعایت نمی‌شود.
موسوی به فشار و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: هیچ آدم عاقلی وقتی در فشار است و اسلحه به سمتش گرفته شده، مذاکره نمی‌کند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت بااقتداری است و با اقتدار مواضع و دیدگاه‌های خود را بیان می کند ادامه داد: آمریکایی‌ها نشان دادند که در بیان صحبت‌ها و اظهارات خود صداقت ندارند. آنها همزمان فشار را بر مردم ایران زیاد کرده‌اند. از اعمال هر گونه فشار و تهدیدی ابا ندارند و تلاش دارند با این گونه فشارها ملت‌ ما را به زانو دربیاورند ولی همزمان دم از مذاکره می‌زنند.
موسوی ادامه داد: آنها از یک طرف رهبر نظام را تحریم می‌کنند، فرمانده دیپلماسی کشوررا تحریم می‌کنند ولی صحبت ازمذاکره نیز می‌کنند.
وی با بیان اینکه یک نوع سردرگمی وسرگشتگی در سیاست خارجی آمریکا را شاهد هستیم،افزود: اینها همه نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها بر اعلام مواضع خود صداقت ندارند و ایران نیز اعتنایی برای این حرف‌ها نمی‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان