آنتی تز انقلاب اسلامی از قم آغاز شده است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 10:50

آنتی تز انقلاب اسلامی از قم آغاز شده است

شماره: 12233
Aa Aa

احمد سالک گفته رهبر انقلاب توسط افرادی حتی روحانی نماها به بهانه ها و اشکال مختلف که ریشه در قم دارند مورد اتهام و هجمه قرار گرفته است.

امجد در متن شبکه نفوذ خارجی ها قرار گرفته است؛
آنتی تز انقلاب اسلامی از  قم آغاز شده است

احمد سالک، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی که با موضوع سخنان موهن و اخیر خواص بی بصیرت و در تحلیل سخنان شیخ امجد برگزار شد با بیان اینکه برای آنکه این انقلاب به این شکل امروز به دست ما برسد زحمات، تلاش ها، خون های ریخته و زندانی هایی انجام شده عنوان کرد:

سه هدف عمده از سوی جریان استکباری در مقابل انقلاب اسلامی مدنظر قرار گرفته است. نخستین هدف استکبار، تقدس زدایی از قرآن وعبادات، دوم حمله به مردم و تلاش برای اختلاف و تفرقه و چند گانگی و ایجاد شکاف در وحدت امت حول محور ولایت و در آخر حملات و تهاجم سنگین به ولایت فقیه و شخص رهبری است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از برترین ها، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:

متاسفانه آنتی تز انقلاب اسلامی از سوی دشمنان قسم خورده از قم آغاز شده و رهبر معظم انقلاب توسط افرادی حتی روحانی نما به بهانه ها و اشکال مختلف که ریشه در قم دارند، مورد اتهام و هجمه قرار گرفته است.

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد:

روز به روز قرآن و عترت در سطح جهانی بیشتر گسترش پیدا کرده است، سطح بصیرت مردم هر روز افزون تر شده و قطار انقلاب به پیش می رود و هر روز نقش تدبیرگونه رهبری در سطح جهانی مشخص می شود. امروز بالغ بر ۳۸ عنوان سیاست های نظام جمهوری اسلامی توسط رهبری ابلاغ شده که بر زمین مانده، ۱۸ بند سیاست های بنیان خانواده و ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی

نماینده پیشین اصفهان در مجلس یادآور شد:

طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب «جبهه دشمن در حوادث پس از انقلاب اسلامی در مقابل نظام جمهوری اسلامی طراحی کرد و با کارشناسان ایرانی از قم آنتی تز انقلاب را طراحی کردند». به عنوان مثال بهاییت از نفوذ یک عنصر امنیتی در خانه یکی از علما در نجف شکل گرفت.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان از طریق شبکه نفوذی در بیوت برخی علما بیان کرد:

مرجع سازی با محوریت تفکر دگر اندیشی و سکولار از دیگر ماموریت ها جبهه نفوذ است.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به سخنان توهین آمیز امجد گفت:

من امجد را به خوبی می شناسم. او در فتنه ۸۸ ورود و اتهاماتی را علیه نظام وارد کرد و از فتنه گران حمایت شدید می کند. ارسال نامه تسلیت به امیر ارجمند بابت فوت برادرش که رئیس سازمان اطلاعات منافقین بود از دیگر عملکردهای امجد بود و اخیرا هم به خاطر زم سخنان موهن وتوهینی به رهبری وارد می کند. امجد بسیار تاثیر پذیر از دیگران، متزلزل و شخصیت دو گانه دارد اما در نهایت قرار گرفتن در متن شبکه نفوذ خارجی ها از دیگر پازل های زندگی او است.

وی اذعان کرد: دشمنان بر روی نفوذ در حوزه های علمیه و بیوت مراجع و علما حساب ویژه ای باز کرده اند لذا امروز نباید از بحث شبکه نفوذ در قم غافل شد. دشمنان هرگز حوزه های علمیه را رها نخواهند کرد لذا هوشیاری دائم طلاب و روحانیون و حوزه های علمیه ضروری است؛ حوزه های علمیه باید میدان دار پاسخگویی به شبهات و دفاع از محرومین و ایستادگی در برابر شکم‌بارگی مستکبرین باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان