آیت الله علوی گرگانی: برخی دانشجویان از درک ولایت‌فقیه عاجز هستند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:44

آیت الله علوی گرگانی: برخی دانشجویان از درک ولایت‌فقیه عاجز هستند

شماره: 8845
Aa Aa

علوی گرگانی گفته برخی جوانان می‌گویند دانشگاه می‌رویم اما از درک ولایت‌فقیه عاجز هستند؛ در معارف اسلامی باید موضوع ولایت‌ فقیه به‌خوبی تبیین شود.

در دیدار هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه معارف اسلامی؛
آیت الله علوی گرگانی: برخی دانشجویان از درک ولایت‌فقیه عاجز هستند

علوی گرگانی، مرجع تقلید شیعیان در دیدار جمعی از اعضای هیئت‌علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه معارف اسلامی اظهار داشت:

در هرکاری آنچه که ارزشمند است ثبات موضوع است. اگر انسان پشت‌کار را بگیرد به نتیجه کامل دست پیدا می‌کند. در موضوع علوم و معارف اسلامی انتظار می‌رود که نتایج را در عمل مشاهده کنیم و تقوا و ایمان دانشجویان به قرآن و اهل‌بیت(ع) و روایات افزایش پیدا کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، این مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی افراد در کشورمان وجود دارند که شخصیت‌هایی هستند که جز اصول و معارف اسلامی بودند و از افراد شاخص و از کمالاتی بسیار ویژه‌ای برخوردارند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)بیان کرد: هرکسی این سه مرحله را انجام دهد انسان بزرگی می‌شود، هم یاد بگیرد و هم عمل کند و به دیگران نیز آموزش دهد.

علوی گرگانی عنوان کرد: از دانشگاه معارف اسلامی انتظار داریم که آثار و برکاتش در جوانان مشاهده شود. متأسفانه برخی جوانان می‌گویند دانشگاه می‌رویم اما از درک ولایت‌فقیه عاجز هستند درصورتی‌که در معارف اسلامی باید موضوع ولایت‌ فقیه به‌خوبی تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه معارف اسلامی باید در زمینهٔ تبیین جایگاه ولایت‌فقیه به‌خوبی عمل کند و نسل جوان با نقش و جایگاه ولایت‌فقیه به‌خوبی آشنا شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان