اراده کنیم می توانیم غائله را ختم کنیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 17:39

اراده کنیم می توانیم غائله را ختم کنیم

شماره: 20215
Aa Aa

نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه خویشتن‌داری کردند زیرا نمی‌خواهند به فریب خوردگان آسیبی برسد| فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم؛ ما داعش را سرجای خود نشاندیم.

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران؛
اراده کنیم می توانیم غائله را ختم کنیم

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت:

در حوادث دو ماه اخیر واقعیت معاندین نظام برای همه مشخص شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

در این حوادث شاهد سونامی رسانه‌ای علیه کشور بودیم و دائم در رسانه‌های خارجی دروغ‌پردازی می‌شد. افرادی آموزش دیده و در اردوگاه‌های کردستان و دیگر نقاط برنامه‌ریزی می‌کنند. افرادی که دم از آزادی می‌زنند و در این شرایط هر کس با آنها مخالفت می‌کرد به او حمله‌ور شدند. در حوادث اخیر کشور دشمن به دنبال ایجاد یاس در جامعه است. اکنون کسانی که در گذشته در کشور مسئولیتی داشته‌اند باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند نه اینکه مدعی شوند.

وی با بیان اینکه اکنون همه باید نسبت به نظام احساس مسئولیت کنند افزود:

رئیس‌ جمهور دیروز از خواص جامعه به خاطر سکوت‌شان گلایه کرد در حالیکه این افراد در چنین شرایطی باید روشنگری کنند. متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها در این شرایط به تحریک جوانان دست زدند.

او با اشاره به قرارگیری کشور در دو جنگ سایبری و اقتصادی عنوان کرد:

در این روزها دولت همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند قیمت ارز را کنترل و مدیریت کند چراکه روزانه بیش از هزار خبر منفی منتشر می‌شد تا قیمت را افزایش دهند. این یک جنگ ساده نیست بلکه یک جنگ پیچیده تمام‌عیار است.

حسینی با اشاره به حمایت سران کشورهای غربی از اتفاقات اخیر ایران بیان کرد:

مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و در این مدت چهار بار راهپیمایی سراسری در محکومیت اغتشاشات برگزار شد و میلیون‌ها ایرانی با بیان اینکه حامی انقلاب و جمهوری اسلامی اند به میدان آمدند.

وی با اشاره به پروژه کشته‌سازی دشمن در نقاط مختلف کشور که به نام نظام انجام می‌شود ادامه داد:

اخیراً در ایذه هفت نفر را به رگبار بستند که در بین آنها یک کودک ۱۰ ساله هم وجود داشت و دشمن از اینکه اسلحه به دست مخالفان افتاده احساس خوشحالی و بعد شروع به مظلوم‌نمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه حضو فرزندان در فضای مجازی در ایام کرونا به آنان آسیب زد اضافه کرد:

نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان