از اعدام "جوان فریب‌خورده" گریزی نداریم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 2:59

از اعدام "جوان فریب‌خورده" گریزی نداریم

شماره: 20637
Aa Aa

آیا وقت آن نرسیده که چهار نفر از انگل هایی که در فضای اقتصادی خون مردم را در شیشه می کنند در ملأ عام و در اسرع وقت به دار مجازات بیاویزیم؟

حجاب قانون و تخلف از آن قانون شکنی است؛
از اعدام "جوان فریب‌خورده" گریزی نداریم

محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رئیس جمهور گفت: 

در خصوص آب اصفهان تدبیر کنید.

به گزارش اسپادانا خبر، او عنوان کرد:

کشاورزی ما نابود شد و کشاورزان ما مستحق زکات شدند.

تو را به خدا یک قرارگاه اقتصادی تشکیل دهید. آقای رئیس جمهور، چرا باید فروش نفت و میعانات که در شرایط تحریم به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه رسیده است تاثیرش را بر سفره مردم نگذارد؟ این اسکنجبین رونق و فروش نفت و دیپلماسی اقتصادی با همسایگان را زهر بی تدبیری و عدم قاطعیت به کام مردم تلخ کرده است.

وی گفت:

از اعدام جوانی که فریب خورده ولیکن جرم مرتکب شده و حکم شرعی و قانونی او اعدام است گریزی نداریم اما به هیچ وجه خشنود نیستیم و آن را مبارک نمی دانیم هرچند برخی رسانه ها با جعل خبر چنین مطلبی را به ما نسبت می دهند اما آیا وقت آن نرسیده که چهار نفر از انگل هایی که در فضای اقتصادی خون مردم را در شیشه می کنند در ملأ عام و در اسرع وقت به دار مجازات بیاویزیم؟ به خدا اگر چنین کنیم و مفسدین اصلی اقتصادی را همانند محاربین اغتشاشات به دار مجازات بیاویزیم امید و اعتماد جدید در دل مردم ایجاد خواهد شد و فضای دزدی و سوداگری اقتصادی فروکش کرده و تورم کنترل خواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در رابطه با مساله حجاب اظهار کرد:‌

امروز از طرف ۲۰۰ شهرستان ۲۰۰ طومار با ۵۰۰ هزار امضا و ۲۵ طومار از سطح شهر تهران با ۱۰۰ هزار امضا برای مطالبه گری در خصوص کم کاری نهادهای مختلف در برخورد با هنجارشکنی و بی حجابی به دست نمایندگان رسیده است که یکی از این طومارها همین طومار بزرگ با هزاران امضا از شهرستان خمینی شهر و استان اصفهان است. اگر قانونگذاری لازم است قانونگذاری کنید،‌ حجاب قانون کشور است و تخلف از آن قانون شکنی است و هیچ توجیهی برای قانون شکنی پذیرفته نیست چراکه دشمن حجاب را به عنوان سنگر اول در نظر گرفته است. قوه قضائیه و ۳۲ نهادی که در حجاب کوتاهی کردید سامانه ناظر را فعال کنید. چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می گیرد حجاب را رعایت نکند؟ هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه ای که از نظام حقوق می گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجارها قصور کرد او را عزل کنید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان