دشمن با پخش پول‌های گزاف برخی از جوانان را فریب داد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 11:43

دشمن با پخش پول‌های گزاف برخی از جوانان را فریب داد

شماره: 20663
Aa Aa

دشمن در تلاش بود با قرآن سوزی و حمله به مساجد عاملی برای از بین رفتن حجاب باشد و از افرادی استفاده کرد که خودباخته و وطن فروش بودند.

منشأ تمامی برکاتی که مردم کسب کرده‌اند انقلاب اسلامی است؛
دشمن با پخش پول‌های گزاف برخی از جوانان را فریب داد

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در نوزدهمین همایش فاطمیون در شهرستان کوار گفت:

امروز با طیف جدیدی از شهدا همراه هستیم که شهدای امنیت هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه خون شهید به قدری پر صلابت است که هیچکس توانایی مقابله با آن را ندارد گفت:

خون شهداء، عاملی برای نابودی دشمن و برنامه‌های آنان است.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر عنوان کرد:

دشمنان با برنامه ریزی به جنگ مکتب انقلاب و اسلام آمده بودند و فکر می‌کردند می‌توانند مبانی فکری و اعتقادی ما را مورد هدف قرار بدهند. دشمن در تلاش بود با قرآن سوزی و حمله به مساجد عاملی برای از بین رفتن حجاب باشد اما بصیرت مردم و خون شهدا عواملی بودند که تمام نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

او با بیان اینکه دشمن برای اجرایی کردن نقشه‌های خود از افرادی استفاده کرد که خودباخته و وطن فروش بودند گفت:

در اتفاقات اخیر افرادی که وطن فروشی ویژگی بارز آنان بود در تلاش بودند تا انقلاب اسلامی ایران را دچار ضعف کنند. دشمن گروهی از کشورهای مخالف ایران نظیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، عربستان و … را جمع کرد و با پخش کردن پول‌های گزاف برخی از جوانان را با مهندسی ذهن فریب داد. دشمن زمانی که دید از اغتشاشات به نتیجه نمی‌رسد برنامه ریزی جدیدی برای آسیب زدن به ایران از طریق جنگ اقتصادی کرد. این موضوع زمانی اثرگذاری بدی دارد که برخی که مدعی روشن فکری هستند تلاش دارند تا این برنامه ریزی را در داخل کشور پیاده‌سازی کنند. در انتخابات ٨٨ بیش از ٩٠ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند اما برخی در داخل با بیان موضوعاتی در تلاش بودند تا نظام را متهم به ایجاد مشکل در انتخابات کنند از این رو فتنه ٨٨ را دشمن ایجاد کرد تا کشور در مسیر توسعه قرار نگیرد. دشمن پس از جراحی اقتصادی که توسط دولت انجام شد و برگزاری مراسم پرشکوه اربعین برای جلوگیری از گام دوم انقلاب مسئله فوت یک دختر را بهانه قرار داد تا فتنه‌ای جدید در ایران شکل دهد. دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد و باید نسبت به بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه و جهان اقدام کرد زیرا منشأ تمامی برکاتی که مردم کسب کرده‌اند انقلاب اسلامی ایران است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان