از سال ۶۸ هر روز عشق مردم به امام خمینی بیشتر می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 0:01

از سال ۶۸ هر روز عشق مردم به امام خمینی بیشتر می‌شود

شماره: 13662
Aa Aa

او گفته اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود؛ هیچ گاه تفنگ، زندان و فشار نمی‌تواند جلوی مسیری که عقل و خرد آن را به ما توصیه می‌کند بگیرد.

«حسن روحانی»، رییس‌جمهور ایران؛
از سال ۶۸ هر روز عشق مردم به امام خمینی بیشتر می‌شود
«حسن روحانی»، رییس‌جمهور ایران در آیین برنامه‌ بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی گفت:
از سال ۶۸ تا به امروز هر روز عشق مردم به امام خمینی(ره) بیشتر می‌شود؛ به خاطر کاری که ایشان برای ایران، منطقه کرد و شیوه ویژه ایشان برای اداره کل کشور انجام دادند. امام راحل مقام والایی در کشور بود که معمولا دستور کم می‌داد اما اندیشه علمی و دینی‌اش به طور مرتب برای مردم بیان و پخش می‌شد. این اندیشه موجب می‌شد راه جدید برای مسئولان اجرایی گشوده شود.
 
به گزارش اسپادانا خبر، وی خاطرنشان کرد:
اگر باور را در اندیشه مردم ایجاد کنیم و مردم به راه و مسیر باور داشته باشند موفق می‌شویم. خیلی از کارها با دستور نمی‌توان انجام داد. خیلی از کارها برنامه‌ریزی، تحقیقات عملی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و علم روز می‌خواهد. امروز همه چیز باید مبتنی بر علم باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند با اندیشه مقابله کند بیان کرد:
۱۵ خرداد نشان داد که یک رژیم که تا دادن مسلح است و متکی به آمریکا بود، خواست با اندیشه امام مبارزه کند و شکست خورد. اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود. مردمی که به راه، باور، اندیشه و نهضت امام باور کرده بودند در برابر گلوله، شکنجه، زندان و... ایستادگی کرده و نهضت را به پیروزی رسیدند. هیچ گاه تفنگ، زندان، فشار و... نمی‌تواند راهگشا باشند و نمی‌تواند جلوی مسیری که عقل، خرد و اندیشه آن را به ما توصیه می‌کند، بگیرد. ان‌شاالله همه ما پیرو خط، راه و اندیشه امام باشیم و بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و تعالی کشور قرار بدهیم.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان