روحانی می گوید دولت او به شعار زشت خناسان پایان داده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 11:32

روحانی می گوید دولت او به شعار زشت خناسان پایان داده است

شماره: 12579
Aa Aa

رئیس جمهور ایران گفته دولت دوازدهم برای افراد کم مصرف و کم درآمد برق و آب و گاز را مجانی کرده و معلوم شد دولت حامی مستضعفان است.

در آیین افتتاح پروژه های صنعت آب و برق؛
روحانی می گوید دولت او به شعار زشت خناسان پایان داده است

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران گفت: 

بعد از سخنرانی امام در بهشت زهرا خناسان یک بخش از این سخنان که آب و برق مجانی شود را دنبال می‌کردند و می گفتند چه شد. دولت دوازدهم افتخار می‌کند که برای افراد کم مصرف که از اقشار کم درآمد هم هستند، برق و آب و گاز را مجانی کرده و همه آن پیش بینی‌های امام در تاریخ تثبیت شد و درست از آب درآمد. بسیار جالب توجه این بود خناسان شعار زشتی که در دست گرفته بودند، پایان داده شد و معلوم شد دولت جمهوری اسلامی ایران، حامی مستضعفان است.

به‌گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او در آیین افتتاح ۱۳ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در استان‌های خراسان شمالی و کردستان گفت:

 امروز روز مبارکی برای کل ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان است و روزی است که بر خلاف پیشگویی‌های قدرت‌های بزرگ امام (ره) با استقبال بی‌نظیر وارد کشور شد. استقبال‌ها در طول تاریخ ایران زیاد بوده اما اینکه از فرودگاه تا بهشت زهرا همه خیابان‌ها مملو از جمعیت شود و در خود بهشت زهرا آن جمعیت عظیم میلیونی اجتماع کنند، یک روز بسیار شکوهمندی در تاریخ ایران بود.

روحانی اظهار کرد:

امام (ره) وقتی وارد کشور شد نخست به دیدار شهدا رفت و این مساله بسیار حائز اهمیت است. امام (ره) در آغاز به دیدار آنانی رفت که خون خود را در این راه نثار کردند و در کنار قبور مطهر آنها قدم گذاشت. امام (ره) به نوعی خواست بگوید دعوت کننده واقعی‌اش فداکاران این سرزمین و در راس آن شهدا هستند و نخست بر تربت پاک شهدای عزیز قدم گذاشت. بقیه کارهای امام (ره) هم فوق العاده بود که به منزل کسی نرفت. در نوفل لوشاتو بحث بود وقتی امام (ره) وارد کشور می‌شود به کجا برود و امام خود بهترین انتخاب را انجام داد و بسیار حائز اهمیت بود و همین ساعت‌هایی که داریم می‌گذرانیم ساعت‌های بسیار حساس در تاریخ کشور ما بود. بعد از سخنرانی بسیار حساس امام راحل در بهشت زهرا (س) خناسان یک بخش از این سخنان که آب و برق مجانی شود را دنبال می‌کردند و می گفتند چه شد.

وی با بیان اینکه در زمینه آب و برق کار بزرگی در کشور انجام شده است گفت:

این امر نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ما صرفا سیاسی نیست. برخی فکر می‌کردند انقلاب ما انقلابی صرفاً سیاسی است و برای استقلال کشور، مبارزه با استعمار گران و استبداد انقلاب کردیم و به آن صبغه سیاسی می دهند یا می گویند برای استقرار احکام اسلام است و بیشتر به آن رنگ معنوی می‌دهند اما آمار و ارقام نشان می‌دهد در کنار بخش سیاسی و معنوی، بخش مادی هم حائز اهمیت بوده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان