اعتقاد به قیامت و آخرت در میان برخی مسئولین پایین آمده است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 10:11

اعتقاد به قیامت و آخرت در میان برخی مسئولین پایین آمده است

شماره: 10391
Aa Aa

قاسم احمد لاشکی گفته باید در مورد سایر کسانی که فساد اقتصادی به راه انداختند و بعد فرار کردند هم پیگیری‌ها به نتیجه برسد. الان آقای خاوری کجاست؟

نماینده سابق مجلس ایران عنوان کرد؛
اعتقاد به قیامت و آخرت در میان برخی مسئولین پایین آمده است

قاسم احمد لاشکی، نماینده سابق مجلس ایران در ارزیابی خود از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد گفت:

اگر در گذشته پرونده معاون اول رئیس جمهوری قبلی در رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باز می‌شد، مردم آرامتر می‌شدند و امیدواری بیشتری پیدا می‌کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه امیدواریم رئیس دستگاه قضایی از ادامه این مسیر منصرف نشود و از انجام کار خود خسته و دلزده نباشد اظهار کرد:

باید در مورد سایر کسانی که در این مملکت فساد اقتصادی به راه انداختند و بعد فرار کردند هم پیگیری‌ها به نتیجه برسد. الان آقای خاوری کجاست؟ پیگیری‌ها درباره وضعیت او به کجا رسیده است؟ قصدی برای بازگرداندن او وجود دارد؟

احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه هر چه برخوردها در مبارزه با فساد جدی‌تر باشد پیشگیری از بروز چنین مواردی قویتر خواهد شد و جلوی فساد گرفته می‌شود اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که متاسفانه در نزد برخی مردم و حتی برخی مسئولین ما اعتقاد به قیامت و آخرت پایین آمده است که لازم است این موضوع را که به عنوان یک مشکل فرهنگی می‌توان از آن یاد کرد را مورد بررسی قرار دهیم و برای حل آن آموزش و پرورش خود را قویتر کنیم که در این زمینه نسل جدید را به خوبی با این مفاهیم آشنا سازد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان