الحمدولله رب العالمین ترامپ هم گور به گور شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 2:48

الحمدولله رب العالمین ترامپ هم گور به گور شد

شماره: 12455
Aa Aa

جلالی گفته کفگیر تحریم‌ها علیه ایران به ته دیگ خورده اما پاسخ دولت ایران به جنگ اقتصادی دشمن ضعیف و دفاع از سفره مردم نامناسب بوده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران؛
الحمدولله رب العالمین ترامپ هم گور به گور شد

غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:

در انتهای یک دوره پر تلاطم رویاروئی با دشمن آمریکایی هستیم که راهبرد اصلی امریکا «فشار همه جانبه و حداکثری» مادون جنگ نظامی بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی تاکید کرد:

در این عرصه دشمن از تمام توان خود استفاده کرده و تقریبا غیر از حربه جنگ نظامی مستقیم و گسترده هیچ گزینه ای نمانده است که مورد استفاده قرار نگیرد. اهداف دشمن در این مرحله براندازی بعنوان هدف نهایی، تسلیم ایران بدون قید و شرط و مذاکره برای تسلیم با پیش شرط‌های ۱۲ گانه بوده است که هر سه هدف ترامپ علیه ایران با شکست مواجه شده است. داغ کردن فضای تهدیدات نظامی بین ایران و امریکا از جمله تهدید نظامی، جابجایی تجهیزات نظامی همچون بمب افکن B52، هواپیماهای اف ۳۵ و ناوها، حضور اطلاعاتی پر رنگ تر در منطقه و افزایش پروازهای تحریک آمیز از جمله این اقدامات است. 

جلالی گفت:

پاسخ ضعیف به جنگ اقتصادی دشمن در مدیریت بازار و دفاع نامناسب از سفره مردم واقعیتی است که نمی توان آن را کتمان کرد. وقتی دولت اعلام می‌کند با حدود ۷ میلیارد دلار سرمایه بلوکه شده در کره جنوبی قیمت ارز به ۱۵ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند این سوال پیش می‌آید که با چه منطقی بیش از ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور در شرایط جنگ اقتصادی به صورت نامناسب توزیع شده است و مشخص نیست این ارز در اختیار چه کسانی و برای چه مصارفی قرار گرفته است و نتیجه این توزیع نامناسب نیز افزایش قیمت کالاهای اساسی یارانه‌ای حتی با تورم بیشتر از کالاهای غیریارانه‌ای شده است. پاسخ ضعیف سیستم اقتصادی در اداره امور معیشتی مردم و توزیع غیرهدفمند یارانه‌ها سبب شد تا بخشی از فشار تحریم‌های حداکثری به اقشار ضعیف و محروم وارد شود که غیرقابل قبول است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران گفت:

ما در شرایط جنگی به دلیل سهل‌اندیشی زیرساخت‌های تولید، هدایت، شکل‌دهی و مدیریت افکار عمومی کشور را به طور رایگان به دشمنان تحویل داده‌ایم.

وی تاکید کرد:

بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون تنها کشوری که به تهاجم نظامی امریکا پاسخ نظامی داده است ایران اسلامی بوده است.

جلالی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه جنگ اقتصادی و تحریم‌ها به آخر خط رسیده است و کارزار فشار حداکثری روبه پایان است گفت:

تحریم‌های کم‌اثر و بعضا تکراری حاکی از آن است که کفگیر تحریم‌ها به ته دیگ خورده است.

جلالی اظهار کرد:

الحمدولله رب العالمین ترامپ هم گور به گور شد اما هنوز انتقام حاج قاسم از ترامپ باقی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان