امروز ایران قرارگاه حسین بن علی و حرم است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 22:00

امروز ایران قرارگاه حسین بن علی و حرم است

شماره: 20730
Aa Aa

او گفته در کوران این حوادث و فتنه‌ها اگر لازم است که حتماً لازم است ما و امثال ما جان خود را فدا کنیم تا حقایق روشن شود؛ هیچ ابایی نداریم و افتخار می کنیم.

حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله؛
امروز ایران قرارگاه حسین بن علی و حرم است

حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله در مراسم تجلیل از کارمندان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار وزارت کشور گفت:

ابایی نداریم جان خود را فدا کنیم تا حقایق بر ملت روشن شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او اظهار داشت:

در کوران این حوادث و فتنه‌ها اگر لازم است - که حتماً لازم است - ما و امثال ما جان خود را فدا کنیم تا حقایق بر ملت ما و سایر ملت‌ها روشن شود هیچ ابایی نداریم و افتخار می‌کنیم که مردم بدانند امثال حاج قاسم سلیمانی که خود را فدایی ملت، ایران، رهبری و انقلاب می‌دانست در این کشور زیاد هستند.

وی گفت:

در فتنه اخیر جهانی علیه ایران اسلامی دشمنان حملات خود را به این خیمه و حرم معطوف کردند که تیرشان به سنگ خورد و دیدید که ملت ایران چه فضایی برای تشییع شهدای گمنام به وجود آورد که این موضوع باعث رقم زدن جهاد کبیر شد که به خواست دشمن گوش نکردند. بنابراین ملت راه درست خود را پیدا کرد و درست حرکت کرد و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که وجود دارد، از نگاه رهبری ملت قوی عمل کرد.

او ادامه داد:

یکی از نکات دیگری که در همین فتنه اخیر به آن رسیدیم آن است که امروز ایران به قرارگاه حسین بن علی و تبدیل به حرم شده است و اگر این حرم بماند باقی حرم‌ها خواهند ماند و اگر این حرم از دست برود، باقی حرم‌ها از جمله حرم محمدی هم از دست خواهد رفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان