امروز می‌خواهیم اسلام را پیاده کنیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 0:25

امروز می‌خواهیم اسلام را پیاده کنیم

شماره: 15796
Aa Aa

آمریکا قصد دارد با مذاکره امتیاز بگیرد| دشمنان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اگر تا سال ۲۰۲۵ نتوانند بر ما مسلط شوند دیگر هرگز نخواهند توانست ایران را مهار کنند.

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران؛
امروز می‌خواهیم اسلام را پیاده کنیم

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در نشست مشترک شورای مدیران آموزش و پرورش استان قزوین با رؤسای کانون بسیج فرهنگیان اظهار داشت:

انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بعد از ۴۰ سال پر افتخار بدون اینکه به آرمان‌هایش خیانت شود بر سر شعار‌های خود پافشاری کرده و حاکمیت آن به آرمان‌هایش خیانت نکرده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

سایر انقلاب‌ها مثل انقلاب فرانسه حتی به دهه دوم هم نرسیدند و با تغییر در شعار و آرمان مواجه شدند. انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که پا در قرن ۲۱ گذاشته است. انقلاب اسلامی که منبعث از قانون اساسی است به دنبال پیشرفت در بعد مادی و معنوی است و آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان باید در مرکز و نقطه محوری این پیشرفت باشند.

وی افزود:

باید حق اسلام را ادا کنیم و ما هم امروز می‌خواهیم اسلام را پیاده کنیم. قیام امام راحل (ره) برای همین بود و به همین خاطر تشکیل بسیج مردم را به صحنه آورد اما باید بدانیم بسیجی واقعی کسی است که در بین مردم نگاه آگاهانه‌تری دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود:

متأسفانه ما جنگ فرهنگی را جدی نگرفتیم و مشکلات عدیده کشور از این ناحیه است. هرچند امروز دشمنان ما به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اگر تا سال ۲۰۲۵ نتوانند بر ما مسلط شوند دیگر هرگز نخواهند توانست ایران را مهار کنند. امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که تقابل با ایران بی‌فایده است و قصد دارد با مذاکره امتیاز بگیرد و به بهانه مذاکرات بحث موشکی و هسته‌ای را پیش می‌کشد و به جنگ نرم بسیار امیدوار است. قدرت ایران و رسیدن به پیشرفت و توسعه بدون تسلط بر فضا امکان‌پذیر نیست و دشمن قصد دارد این علم بومی و پیشرفت را از ما بگیرد چرا که طبق آیات صریح قرآن کفار و مشرکین از شما راضی نخواهند شد مگر شما را تابع محض خود کنند.

جوانی گفت:

فوکویاما که روزی آمریکا را به عنوان تنها مکتب لیبرال دموکراسی غربی و نجات بخش بشر می‌دانست امروز اذعان کرده که این مکتب فرو ریخته و بیشترین نقش را در این فروپاشی انقلاب اسلامی داشته است. باید با انقلابیگری که جوهره‌اش عقلانیت است در همه عرصه‌هایی که مشکل داریم با پیشرفت بر مشکلات فائق آمده و در این عرصه نقش آموزش و پرورش بی‌بدیل است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان