امید به زندگی زنان در ایران روز به روز در حال افزایش است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 14:40

امید به زندگی زنان در ایران روز به روز در حال افزایش است

شماره: 22233
Aa Aa

در سایه امنیت و آرامشی که نظام اسلامی به ارمغان آورده ایران به جایگاه 39 شاخص امید به زندگی دست یافته و جز 10 کشور جهان خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران عنوان کرد؛
امید به زندگی زنان در ایران روز به روز در حال افزایش است

در تصویرسازی استکبار از جریان فوت «مهسا امینی» رئیس جمهور و نخست وزیر برخی کشورها اعلام نظر کرده و هواپیماها با دود موتورهایشان هشتک مهسا را در آسمان هک کردند.

به گزارش اسپادانا خبر، نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در همایش نخبگان و فرهیختگان بسیجی استان اردبیل گفت:

رفاه، امنیت، بهداشت و سواد که معدل آنها امید به زندگی است روز به روز در ایران در حال افزایش است به طوریکه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی که مدیریت آن نیز در دست صهیونیست‌ها است امید به زندگی در زنان ایرانی 22 سال افزایش یافته است.

او با بیان اینکه ایران در شاخص امید به زندگی در رتبه 139 قرار داشت اظهار کرد:

در سایه امنیت و آرامشی که نظام اسلامی برای کشور به ارمغان آورده ایران به جایگاه 39 دست یافته و طبق پیش‌بینی‌ها در سال‌های آینده جز 10 کشور جهان خواهد شد.

او گفت:

امروز ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان رسالت بسیج است. ایران اسلامی در حال پیشرفت و در موضع اقتدار است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در حال افول هستند گفت:

کشور ما با اینکه با مشکلات عمده‌ای مواجه است ولی با عنایت خداوند متعال روز به روز در حال رشد، بالندگی و پیشرفت است.

او اظهار داشت:

رسانه‌های دروغین دشمنان کاری کردند که فوت معمولی یک خانم در ایران به جریان تبدیل شد به طوری که جهان را عزادار کرد. واقعیت‌ها و اثبات حقایق بعد از تصویرسازی‌های دروغین دشمنان مؤثر واقع نشد. اعلام جزئیات فوت مهسا امینی و اعتراف پدر این مرحوم در کنار روشنگری‌های دیگری که در جلوی دوربین‌ها اتفاق افتاد نیز کاری از پیش نبرد چرا که ما در محاصره تبلیغاتی دشمنان قرار گرفته بودیم.

وی ادامه داد:

امروز 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان درصدد تغییر سبک زندگی مردم ایران هستند و در کنار آن منافقان نیز با تولید محتوا و انتشار شبهه، شایعه و اتهام درصدد سمپاشی و القای ناامیدی هستند غافل از اینکه اگر فرمول آنها عمل می‌کرد امروز ارتش 700 میلیارد دلاری آنها ناکارآمد، ناتوان و بی‌خاصیت نبود.

او راهکار بسیاری از مشکلات را در تدوین نسخه‌های اسلامی و بومی عنوان کرد و افزود:

تنها با نظام‌مند کردن تفکرات اسلامی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به فضای مجازی افزود:

متأسفانه دولت قبل در زمینه فضای مجازی کم کاری کرد و فضا را در اختیار بیگانگان گذاشت و آنها از فرصت موجود استفاده کرده و میدان‌داری کردند اما بسیج کارهای بزرگی در حوزه فضای مجازی انجام داده به طوریکه ایجاد پیام‌رسان‌های داخلی کار دانشمندان جوان بسیجی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان