اگر آقا لب تر کنند میلیونها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 17:19

اگر آقا لب تر کنند میلیونها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند

شماره: 12552
Aa Aa

محمدی گلپایگانی گفته امنیت دارید. اگر امنیت نباشد شما نمی توانید خدمت بکنید و این فداکاری نیروهای مسلح ماست. از این فرصت استفاده بکنید.

رئیس دفتر رهبر انقلاب عنوان کرد؛
اگر آقا لب تر کنند میلیونها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند

محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب در مراسم آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 3 هزار میلیارد تومان اظهار کرد:

خاندان پهلوی جنایت های بسیاری کرد؛ در این زمینه مسئولان فرهنگی ما چه آنهایی که صاحب تریبون هستند، چه آنهایی که بالای منبر میروند، چه آنهایی که در دانشگاهها هستند و چه آنهایی که در مدارس و حوزه های علمیه حضور دارند در این رابطه کوتاهی کرده اند و باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی بیان شود. 13 سال یک بهایی نخست وزیر این کشور بوده است. آنها چه جنایتهایی را انجام داده اند و یکی از عوامل سقوط شان همین فسادشان بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

 الان می بینیم که دشمنان التماس می کنند بیایید مذاکره کنیم؛ قبل از این آقا فرمودند که نه مذاکره می کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد و همان چیزی شد که ایشان فرمودند. چهلمین سالگرد انقلاب هم آمد و با همه توطئه هایی که آنها داشتند لحظه ای از هر توطئه و دسیسه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیامدند. اینها 1500 تحریم در پرونده خود دارند و حتی بنده را نیز تحریم کردند. اینها در 8 سال جنگ تحمیلی در این استانهای مرزی چه ها که نکردند و مخصوصا در آن ایام مردم استان ایلام را هر روز بمباران می کردند چرا که در مسیرشان بود. مردم آنجا چقدر کشته و شهید دادند و بر همین اساس بود که اولین سفری که حضرت آقا انجام دادند سفر به استان ایلام بود و به برکت همین سفر مبارک، کارهای بزرگی در آنجا انجام شد. فرودگاه و مسائل درمانی و پیگیریهایی که انجام شد و راز و رمز این موفقیت اتحاد مردم و ارتباط آنها با رهبر عالیقدر است. مردم پیرو رهبرشان بوده و خواهند بود و امروز اگر آقا لب تر کنند و اشاره ای بکنند نه تنها در ایران و با توجه به اینکه منطقه نفوذ ایشان تنها منحصر به کشور ایران نیست و کشورهای مختلف خدمت ایشان می رسیدند و می گفتند دعا کنید ما شهید بشویم و الحمدالله اگر لب، تر بکنند میلیونها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت:

تا می توانید خدمت کنید؛ امنیت دارید اگر امنیت نباشد شما نمی توانید خدمت بکنید و این فداکاری نیروهای مسلح ماست از این فرصت استفاده بکنید و برای ذخیره آخرتتان کاری انجام بدهید و انشاءالله در روز مبادا، گره گشای شما خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان