ایران به اسرائیل بابت تهدید ناوگان دریایی خود هشدار داد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 11:24

ایران به اسرائیل بابت تهدید ناوگان دریایی خود هشدار داد

شماره: 7070
Aa Aa

امیر حاتمی به اسراییل و دزدان دریایی هشدار داده در صورت نزدیک شدن به نفتکش‌های ایران با پاسخ سخت و دردناک مواجه خواهند شد.

با اعلام وزیر دفاع ایران؛
 ایران به اسرائیل بابت تهدید ناوگان دریایی خود هشدار داد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از شفقنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل چند روز پیش ایران را تهدید کرده بود اگر از ناوگان کشتیرانی خود برای دور زدن تحریم‌های ایران استفاده کند از نیروی دریایی خود برای مقابله با آنها استفاده خواهد کرد. ایران در پاسخ اعلام کرده اگر مورد تهدید یا حمله هر طرف خارجی قرار گیرد با قدرت از خود دفاع خواهد کرد.

امیر حاتمی وزیر دفاع ایران به اسراییل هشدار داد کشورش آمادگی و توانمندی لازم برای دفاع از منافع خود در دریا را دارد و به هیچ طرف خارجی اجازه تهدید ناوگان خود را نخواهد داد.

 

نتانیاهو هفته گذشته تهدید کرده بود اگر ایران به قصد دور زدن تحریم های دولت ترامپ قصد قاچاق نفت را داشته باشد با واکنش نظامی اسراییل مواجه خواهد شد. وزیر دفاع ایران به اسراییل و دزدان دریایی هشدار داده در صورت نزدیک شدن به نفتکش‌های ایران با پاسخ سخت و دردناک مواجه خواهند شد.

 

علی شمخانی مشاور امنیت ملی ایران نیز برخی کشورهای عربی منطقه و اسراییل را متهم کرد با خرج کردن پول های زیاد در صدد خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان