ایران به امارات و بحرین به عنوان پایگاه های دشمن نگاه می کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 17:31

ایران به امارات و بحرین به عنوان پایگاه های دشمن نگاه می کند

شماره: 11309
Aa Aa

محمد باقری با بیان این که دفاع مقدس به دو قرن تحقیر ملت ما پایان داده گفته ما برای ایجاد ارتباط با عربستان مشکلی نداریم اما آنها پس می زنند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران عنوان کرد؛
ایران به امارات و بحرین به عنوان پایگاه های دشمن نگاه می کند

محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در برنامه نگاه یک تلویزیون ایران گفت:

بازدارندگی از دستاوردهای دفاع مقدس است. اکنون ثابت شده است که شاید شروع جنگ با دشمن باشد اما پایانش با دشمن نیست.

به گزارش اسپادانا خبر، رییس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دفاع مقدس پدیده بزرگ و ارزشمندی است که به دو قرن تحقیر ملت ما پایان داد و به عزت و شکوه ملی تبدیل شد پس تحریف باید انجام شود تا این دستاورد دچار ابهام، دروغ و اغراق شود. اغراق‌گرها هم خدمتی به ما نمی کنند. وظیفه نسل دفاع مقدس تبیین درست واقعیات دفاع مقدس است.

باقری در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود پیشرفت های دفاعی در صنایع خود از جمله خودروسازی مشکل داریم، گفت: پیچیدگی صنعت خودرو قابل مقایسه با پیچیدگی صنایع دفاعی نیست. ما روزانه چند هزار کامپیوتر خودرو که پیچیده‌ترین بخش خودرو است را ساخته و در اختیار خودروسازان قرار می‌دهیم اما این شرایط برای من هم جای سوال دارد.
وی با بیان اینکه حضور در صنعت خودروسازی از ماموریت های نیروهای مسلح نیست ادامه داد:

نگاه سیاسی به نیازهای اقتصادی مردم، تلاش برای حاکم کردن حزب خود بدون توجه به نیاز مردم، رفت و آمد اتوبوسی مدیران، نبود ثبات قدم در توسعه صنعتی و عدم اعتماد به جوانان موجب ایجاد این شرایط شده است. کشور باید بسیار بهتر از این اداره شود و شرایط فعلی نهایت توان ایرانی نیست‌.

باقری درباره عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اظهار کرد:

امارات در یکی دو سال گذشته پیغام‌های مختلفی فرستاد که ما همانند عربستان نیستیم و قصد دوستی داریم. البته ما برای ایجاد ارتباط با عربستان مشکلی نداریم اما آنها پس می زنند. با وجود همراهی امارات با تحریم ها ما نگاه خوش بینانه داشتیم اما آنها ارتباط خود با رژیم صهیونیستی علنی کرد و نگاه ما هم به امارات و بحرین با گذشته تغییر کرد. اگر پای صهیونیست ها به منطقه باز شده و اتفاقاتی رخ دهد که امنیت ملی ما دچار کوچکترین خدشه شود، به امارات و بحرین و هر کشوری که دنبال عادی سازی برود، به عنوان ارائه کننده پایگاه به دشمن نگاه کرده و با آنها برخوردی می کنیم که با دشمن می کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان