ایرانی‌ها روزانه آمریکا و اسرائیل را تهدید می‌کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 23:25

ایرانی‌ها روزانه آمریکا و اسرائیل را تهدید می‌کنند

شماره: 12353
Aa Aa

پمپئو با بیان این که ایران ۴۰سال است آمریکا و اسرائیل را تهدید می کند گفته ما در بالاترین سطح آمادگی هستیم. ما همیشه آماده هستیم.

وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد؛
ایرانی‌ها روزانه آمریکا و اسرائیل را تهدید می‌کنند

وزیر خارجه آمریکا گفت:

ایران ۴۰سال است آمریکا و اسرائیل را تهدید می کند.
به گزارش اسپادانا خبر، مایک پمپئو گفت:

اگر ایران هرگونه اقدامی علیه ما انجام دهد بی‌شک دولت ترامپ پاسخ آن را خواهد داد. ایرانی‌ها تقریبا به طور روزانه تهدید می‌کنند و در رابطه با حمله به آمریکا صحبت می‌کنند و در تعطیلات آخر هفته نیز بار دیگر توییتی در رابطه با این مساله منتشر کردند.
وی گفت:

آن‌ها رئیس جمهور را تهدید می‌کنند، من و دیگر مقامات آمریکا را نیز تهدید کردند. آن‌ها تقریبا به طور روزانه اسرائیل را تهدید می‌کنند. بله، ما در بالاترین سطح آمادگی هستیم، ما همیشه آماده هستیم. وضعیت ما در طول چهار سال همین بوده است و این وضعیت تا زمانی که من وزیرخارجه هستم و ترامپ رئیس جمهور ما است ادامه پیدا خواهد کرد. ما در حالت آماده باش باقی می‌مانیم ‌و برای ممانعت ومقابله با آن‌ها، اقدام صحیح را انجام خواهیم داد.ما اقدامات صحیح را انجام دادیم. ما آمریکا را در جایگاه مناسبی قرار دادیم تا ایرانی را قانع کنیم که تفکر آن‌ها نادرست است، اگر آن‌ها تصمیم بگیرند که هرگونه اقدامی اتخاذ کنند ما اطمینان کامل داریم که دولت ترامپ به آن‌ها پاسخ خواهد داد به روشی که ترامپ‌ یک هفته پیش یا بیشتر در رابطه با آن صحبت کرد و توئیت نوشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان