این مردم رعیت امام رضا(ع) هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:17

این مردم رعیت امام رضا(ع) هستند

شماره: 22308
Aa Aa

این کشور مُلک امام رضا(ع) است. اینطور نشود که به جای لایحه حجاب لایحه صیانت از بی حجابی به تصویب برسد. مجلس لایحه‎ ای تصویب نکند که افراد اگر شعائر دین را زیر پا بگذارند فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.

سید احمد علم ‎الهدی، خطیب نماز جمعه مشهد؛
این مردم رعیت امام رضا(ع) هستند

سید احمد علم ‎الهدی، خطیب نماز جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

کسانی که در عرصه فرهنگ و تبلیغ دین فعالیت دارند به همراه آن‎هایی که در مجلس قانون‎گذاری می ‎کنند و نظارت را برپا می ‎دارند طوری کار نکنند که وجود اقدس علی ابن موسی الرضا(ع) رنجیده ‎خاطر شوند.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

کل کشور، مُلک امام هشتم است. مهم این است که ما در سطح کشور امام رضاشناس باشیم. امام رضا(ع) محدود به این آستانه مقدس یا این استان نیست بلکه کل کشور متعلق به امام رئوف است. عزیزانی که چه در مجلس چه در دولت و چه در دستگاه قضا فعالیت دارند بدانند که همه خادم امام رضا(ع) هستند و بدانند که خدمتشان باید شایسته حضرت باشد و قلب آقا را شاد کند. عزیزانی که در دولت هستند توجه کنند که زندگی و معیشت مردم را چه طور اداره می کنند. این مردم رعیت امام رضا(ع) هستند و این کشور، مُلک امام رضا(ع) است. 

علم الهدی گفت:

عزیزان و برادران، بنشینید بررسی کنید ببینید چه چیزی را تصویب می کنید. در مسئله حجاب اگر کشف حجاب نهادینه شود و حجاب براندازی شود، بسیاری از مسائل زیرپا گذاشته می شود. این کشور، مُلک امام رضا(ع) است. اینطور نشود که به جای لایحه حجاب، لایحه صیانت از بی حجابی به تصویب برسد. این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است. مجلس محترم با آگاهی از این موضوع لایحه‎ ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان