اینترنت شبانه باعث افزایش ابتلا به هرزه نگاری می شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 12:51

اینترنت شبانه باعث افزایش ابتلا به هرزه نگاری می شود

شماره: 11465
Aa Aa

عباسی آغوی گفته اپراتورها برای این که اینترنت خود را بفروشند، اینترنت های شبانه گذاشته اند اما نوجوان با هزینه کم به هرزه نگاری مبتلا می شود.

بررسی فقهی و روانشناختی صنعت برهنه نگاری؛
اینترنت شبانه باعث افزایش ابتلا به هرزه نگاری می شود

حجت الاسلام محمدمهدی عباسی آغوی، کارشناس مسائل روانشناسی در نشست بررسی فقهی و روانشناختی صنعت سیاه برهنه نگاری» گفت:

۶۰درصد صفحات مستهجن مربوط به کشور آمریکاست و این کشور بیش از تمام کشورهایی مثل هلند، انگلیس، فرانسه و … که صنعت پورنوگرافی دارند، در این صنعت کار کرده است؛ به این معنا که هر فردی اگر بخواهد برای هر صفحه مستهجنی که آمریکا تولید کرده، پنج ثانیه وقت بگذارد، باید ۱۱۳ سال عمر کند تا تمام این صفحات را ببیند. آنان  حجم گسترده ای از این فیلم ها و تصاویر را وارد این فضا می کنند. بیماری ایدز مرتبط با صنعت پورنوگرافی است و نوزادان نامشروع در قاره آمریکا بیشتر از هر جایی است و قطعا بیماری ایدز و نوزادان نامشروع و سقط جنین به موازات صنعت پورنوگرافی افزایش پیدا می کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری حوزه، او گفت:

افرادی که با همسر خود اختلاف دارند و از جهت عاطفی یا زناشویی اقناع نمی شوند به این فضا روی می آورند و یا افرادی هستند که مهارت کافی در مسائل جنسی ندارند و به این خاطر سراغ این فضا می روند و متأسفانه اعتیاد به این فضا پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که خانم ها و آقایانی که از اعضای جنسی خود رضایت ندارند، کسانی هستند که مبتلا به هرزه نگاری هستند. هرزه نگاری نگرش آنان را نسبت به بدن خودشان خراب کرده است و فضای فریب کاری و غیرواقعی در هرزه نگاری وجود داشته و احساس رضایت را از خود از دست می دهند و فرد را مبتلا به یکسری از عوارض دیگر خواهد کرد. مشاهده این فیلم ها غیر از اینکه خلاف احکام و اخلاق است و نگاه غیرعفیفانه در آن وجود دارد، به روابط همسری نیز آسیب می زند و مواردی داشتیم که انتظارات غیرواقعی از همسر خود داشتند که گاهی به سلامت همسر آسیب می رساند.

عباسی آغوی اظهار کرد:

یکی از ویژگی های افراد مبتلا به هرزه نگاری این است که تا دیروقت بیدار هستند و این افراد به سراغ فضای هرزه نگاری می روند. اینترنت های شبانه ای که گاهی اپراتورها می دهند، بسیار مشکل زاست؛ این اپراتورها برای اینکه در یک تایمی که مشتری ندارند، اینترنت خود را بفروشند، اینترنت های شبانه را گذاشته اند اما به این مسئله فکر نمی کنند که نوجوان ما با هزینه کم به این فضا مبتلا می شود. شخصی که مبتلا به این فضاست، نباید اینترنت شبانه بگیرد؛ باید به موقع بخوابد و خوراک نیز در او تأثیرگذار است. نباید غذای چرب بخورند و از غذاهای با طبع گرم بکاهد و در کنار این کارها، حتما ورزش و تحرک منظم داشته باشد چراکه وقتی انرژی در قالب ورزش تخلیه می شود، کمتر به سمت و سوی این مسائل خواهد رفت. آمارها نشان می دهد که در بانوان کمتر از آقایان است؛ ابتلای پورنوگرافی آقایان بیشتر است؛ چون بانوان بیشتر از راه شنوایی محبت را دریافت کرده و تحریک می شوند و آقایان از طریق بینایی.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان