باراک اوباما از جو بایدن حمایت کرد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 24 ارديبهشت 1403 - 6:42

باراک اوباما از جو بایدن حمایت کرد

شماره: 9740
Aa Aa

رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته جو بایدن شخصیت و تجربه‌ این را دارد که آمریکا را در اثنای یکی از سیاه‌ترین زمان‌ها هدایت کند و وضعیت را بهبود ببخشد.

با انتشار یک ویدیوی دوازده دقیقه‌ای؛
باراک اوباما از جو بایدن حمایت کرد

باراک اوباما با انتشار یک ویدیوی دوازده دقیقه‌ای حمایت خود را از جو بایدن، کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. او گفت که آینده آمریکا به این انتخابات بستگی دارد.

اوباما گفت: «مفتخرم از جود بایدن برای ریاست‌جمهوری آمریکا حمایت کنم. انتخاب جو بایدن به عنوان معاون ریاست جمهوری خودم یکی از بهترین تصمیم‌هایی بوده که تا کنون گرفته‌ام و معتقدم جو همه کیفیت‌هایی را که ما به عنوان یک رییس جمهوری نیاز دارم داراست. او کسی که همه زندگی‌اش به او یاد داده که چگونه مقاومت کند و (برمشکلات) فائق آید. وقتی جو با والدینی صحبت می‌کند که فرزندشان را از دست ‌داده‌اند ما صدای مردی را می‌شنویم که روز خود مجبور بود که به فرزندانش بگوید که او هم فرزند خود را از دست داده است. وقتی جو در مورد فرصت برای فرزندانمان صحبت می‌کند ما از پدر جوانی می‌شنویم که هر شب با قطار به خانه می‌رفت تا بتواند فرزندانش را به خواب بسپرد.»

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایندیپندنت، اوباما گفت که جو بایدن کمک‌کرده در هنگام رکود سال ۲۰۰۸ صنایع خودروسازی از سقوط نجات پیدا کند.

باراک اوباما گفت جو بایدن شخصیت و تجربه‌ این را دارد که ما را در اثنای یکی از سیاه‌ترین زمان‌ها هدایت کند و وضعیت ما را بهبود ببخشد.

او در مورد برنی سندرز نیز گفت:

«او یک آمریکایی اصیل است. مردی که زندگی خودش را وقف برآورده کردن آرزوها و رویاهای طبقه کارگری کرده است. او و من همیشه روی همه مسائل با هم موافق نبوده‌ایم. اما همیشه با هم اعتقاد داشته‌ایم که باید آمریکا را به یک جامعه‌ای که عادلانه‌تر، منصفانه‌تر و برابرتر است تبدیل کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان