به بهانه تحصیل و گردشگری به اصالت ایرانی و اسلامی آسیب می رسانند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 17:16

به بهانه تحصیل و گردشگری به اصالت ایرانی و اسلامی آسیب می رسانند

شماره: 12604
Aa Aa

کوهکن گفته غربی ها با تبلیغات گسترده و اغواگری از طریق فضای مجازی می خواهند به اصالت ایرانی و اسلامی بودن نسل آتی آسیب برسانند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری؛
به بهانه تحصیل و گردشگری به اصالت ایرانی و اسلامی آسیب می رسانند

محسن کوهکن، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تهدیدات و فرصت‌های پیش روی جمهوری اسلامی در یک دهه آتی گفت:

بزرگ‌ترین فرصت در دست ما تثبیتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به آن رسیده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از اعتماد آنلاین، او ادامه داد:

ماهیت انقلاب ایستادگی بر اصولی است که فرصت‌ساز است یعنی من تصور می‌کنم دنیای غرب و آمریکا بعد از چهار دهه به این نتیجه رسیده‌اند که با واقعیت «جمهوری اسلامی ایران» روبه‌رو هستند. واقعیتی که به هیچ عنوان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد، زیر بار حرف زور نمی‌رود، اجازه دخالت در امور خود را نمی‌دهد و سیاست خارجی‌اش را خودش تعیین می‌کند.

کوهکن گفت:

من تصور می‌کنم در دهه پیش رو قدرت‌های غرب و مشخصاً آمریکا می‌دانند با چه نظامی روبه‌رو هستند و به سمت دست برداشتن از دشمنی با آن گام برمی‌دارند. این فرصت به علت مقاومت و ایستادگی و تلاش حاصل شد چراکه بنیه ایستادگی ملت از لحاظ سختی کشیدن مردم بالا رفته است.

کوهکن درباره تهدیدات پیش روی نظام اسلامی در یک دهه آینده گفت:

دغدغه و نگرانی ما این است که نسل آینده که سررشته امور را به دست می‌گیرد با این تبلیغات گسترده غربی‌ها و اغواگری‌ها از طرق مختلف در فضای مجازی به بهانه ادامه تحصیل و گردشگری موفق شوند به اصالت ایرانی و اسلامی بودن نسل آتی آسیب برسانند. این دغدغه لزوماً به معنای موفقیت نیست بلکه نظام حاکمیت برای درست ساختن و درست تربیت کردن این نسل باید برنامه‌ریزی کند تا نسل پویا و مستقل و متدین، پیشرفت داشته باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان