بیش از ده هزار دانشجو معلم با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 8:22

بیش از ده هزار دانشجو معلم با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند

شماره: 9918
Aa Aa

در بخشی از این نامه آمده آقاجان! ما دانشجو معلمان با شما، امام زمان مان، عهد می بندیم که تا روزی که نظام تربیتی ما نظامی موحد پرور نشود آرام نگیریم.

در نامه ای به مناسبت هفته معلم؛
بیش از ده هزار دانشجو معلم با رهبر انقلاب  تجدید پیمان کردند

همزمان با  سالروز حضور رهبر انقلاب در دانشگاه فرهنگیان بیش از 10 هزار دانشجومعلم در نامه ای به مناسبت هفته معلم با ایشان تجدید پیمان کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات وافره 
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت هفته معلم، خداوند سبحان را شاکریم که تحت لوای ولایت رهبری هستیم که به تکرر با رهنمودهای راهگشای خود بر نقش والای معلمان و به تعبیری سنجیده تر، پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی، تاکید کرده و همواره گوش شنوا و چشم بینا و قلب دلسوزی برای گشودن گره های نظام تعلیم و تربیت کشور بوده اند.

آقا جان!

هرساله اردیبهشت ماه و دیدار شما برای ما مایه دل گرمی بود، هرچند امسال به جهت شرایط موجود، توفیق زیارت حاصل نشد، اما پیام مبارک و دعوت نامه رسا، دلگرم کننده و رسالت بخش شما خطاب به معلمان، علمداران عرصه تعلیم و تربیت را در روز معلم دریافتیم و بر دیده نهادیم.

امروز نسلی نو از جریان معلمی در راه هست، نسلی که برای اقامه نماز عدالت، نیت تحول خواهی در سر می‌پرورانند و این بذر تحول خواهی را در اذهان و قلوب خود رشد می دهند تا آنگاه که درخت پرثمر نظام آموزش و پرورش کشور، ظرفیت شکوفا کردن استعدادهای فرزندان این مملکت را به طور موثرتری پیدا کرده و بستری شود برای شکوفانیدن استعدادها.

آری! علم این جهاد مبارک را بر دوش می کشیم تا نظام آموزشی کشور را سمتی سوق دهیم که بشود معبری برای تشکیل یک جامعه عادلانه و آرمان خواه.

آقاجان!

داعیه تحول خواهی با خودش، دردها و زحمت هایی را به همراه دارد اما با جان دل این زحمت ها و دردها را می‌پذیریم زیرا غیرت معلمی رخصت پا پس کشیدن و فرار از اصلی ترین میدان جنگ با دشمن، یعنی جنگ تعلیم و تربیت، را نمی‌دهد.

آری ! در کارزار جنگ تعلیم و تربیت باید به سلاح کتاب و حکمت مجهز شویم تا با تزکیه خود و به طور عام دستگاه تعلیم و تربیت کشور، بتوانیم تعلیمی صادقانه و متعهدانه داشته باشیم.

این پیام لبیک از سوی نسل نو معلمی همراه است با حسن ارادت خدمت حضرتتان تا بدانید و بدانند و بدانیم، نسل نوی معلمی با مهر عمل، سخنان تحول خواهانه خود را ممهور می‌کند و نه از کناره بلکه از میدان جنگ تعلیم و تربیت با شما سخن میگوید و ندای حضرتتان که همچون بارقه امیدی، چشم ها و دل های نومعلمان جوان را جلا میدهد، لبیک می گوید.

ما دانشجومعلمان با شما، رهبر امت مسلمان و با امام زمان مان، عهد می بندیم که تاروزی که نظام تربیتی ما، نظامی موحد پرور نشود، آرام نگیریم و در هویت‌بخشی به نسل آینده و ترویج و گسترش علم نافع در میان استعدادهای نسل آینده کوتاهی نکنیم و به مسلح کردن خود و نسل آینده به تزکیه و تعلیم و کتاب و حکمت، برای برپایی قسط، جهت شکستن هیمنه نظام کفر، از پای نخواهیم نشست.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان