ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه تکذیب شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 18:55

ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه تکذیب شد

شماره: 18050
Aa Aa

سرهنگ علی اسماعیل‌زاده از تراس منزل خویش که حفاظ مناسبی نداشته سقوط کرده و جان باخته است. علت این فوت به تایید پزشکی قانونی نیز رسیده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از یک منبع آگاه؛
ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه تکذیب شد

یک منبع آگاه ضمن تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد.

به گزارش اسپادانا خبر، ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نوشته است:

برخی رسانه‌های معاند مدعی ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه به نام سرهنگ پاسدار علی اسماعیل‌زاده طی روزهای گذشته در کرج شده بودند.

روزهای گذشته یکی از پاسداران در سانحه‌ای در منزل مسکونی خود جانش را از دست داد که علت وقوع آن در دست بررسی است.

  •  

خبرگزاری تسنیم نیز نوشته است:

یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست. تلویزیون فارسی‌زبان ایران اینترنشنال متعلق به آل سعود در خبری مدعی مرگ مشکوک یکی از اعضای نیروی قدس سپاه شد. پروژه خبرسازی درباره این ماجرا ابتدا مدعی ترور آقای علی اسماعیل‌زاده از کارکنان نیروی قدس سپاه شد ولی بعد از عدم استقبال افکار عمومی از این خبرسازی و باورپذیرنبودن این داستان مدعی شد که وی به دست نیروهای خود سپاه حذف شده است.

تلویزیون اینترنشنال این خبر را در حالی به صورت ویژه و با عنوان خبر اختصاصی منتشر کرد که این ماجرا حدود یک هفته قبل رخ داده و خبر آن به صورت غیررسمی در فضای مجازی نیز منتشر شده بود.

آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت.

علت این فوت به تایید مراجع رسیدگی‌کننده از جمله پزشکی قانونی نیز رسیده است

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان