اسرائیلی‌ها منتظر انتقام سپاه باشند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 1:55

اسرائیلی‌ها منتظر انتقام سپاه باشند

شماره: 24304
Aa Aa

پاسخ ما به ترور شهید موسوی ترکیبی از اقدام مستقیم و جبهه مقاومت خواهد بود. اسراییلی‌ها بدانند که سپاه دلیل این ترور را به‌خوبی می‌داند و واکنش مناسب به آن را نشان خواهد داد. قطعا این انتقام‌ها در زمان و مکان‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران؛
اسرائیلی‌ها منتظر انتقام سپاه باشند

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در یک نشست خبری اظهار داشت:

راه شهادت برای سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب ادامه داشته است و افتخار سپاه حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

شهید موسوی بیش از 25 سال مسئولیت توانمندسازی و پشتیبانی محور مقاومت در سوریه را بر عهده داشتند و یکی از مستشاران زبده و کار آزموده سپاه بودند. قطعا با این شهادت هیچ خللی در ماموریتهای ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی پیش نخواهد آمد و این راه با عزم جدی‌تر دنبال می‌شود و این ماموریت توسط ستاد کل نیروهای مسلح و شورای عالی امنیت ملی راهبری می‌شود و در این خصوص هیچ نگرانی نداریم.

شریف تاکید کرد:

شاید دلیل این ترور در این بازه زمانی شکست غیرقابل ترمیم صهیونیستها در جریان طوفان الاقصی و انحراف افکار عمومی از این شکست سنگین بوده است. طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های ترور سردار سلیمانی از آمریکا و صهیونیستها به دست حماس و مقاومت قهرمان فلسطین بود و اسراییلی‌ها بدانند که سپاه دلیل این ترور را به‌خوبی می‌داند و واکنش مناسب به آن را نشان خواهد داد. قطعا این انتقام‌ها در زمان و مکان‌های مختلف ادامه خواهد داشت. ترور شهید موسوی ادامه نقض قوانین بین المللی توسط صهیونیستهاست و ما از مجامع بین المللی می‌خواهیم که این روند را متوقف کنند وگرنه صلح و امنیت بین المللی را به خطر می‌اندازد البته جمهوری اسلامی حق خود برای انتقام را محفوظ می‌داند و قطعا انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهد گرفت.

وی گفت:

پاسخ ما به ترور شهید موسوی ترکیبی از اقدام مستقیم و جبهه مقاومت خواهد بود. شرایط ترور سردا سلیمانی با ترور شهید موسوی تفاوت دارد و آنهم اینکه امروز درگیری میدانی در جریان است اما به این مفهوم نیست که کار خاصی صورت نگیرد.

  •  

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت:

اظهارات من در مورد انگیزه‌های طوفان الاقصی اشتباه گرفته شد و من اعلام نکردم که انگیزه عملیات طوفان الاقصی انتقام از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی است.  امروز اعلام کردم که یکی از نتایج عملیات طوفان الاقصی انتقام از ترور سردار سلیمانی بود. انتقامی سخت و قوی از ترور سردار موسوی خواهیم گرفت و دشمن از طریق ترور به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در غزه و منحرف کردن توجه جهان از آنها است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان