مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی قطعی است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 23:00

مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی قطعی است

شماره: 25053
Aa Aa

به رژیم درّنده‌خو و دیوسیرت صهیونیستی و آمریکای جنگ‌افروز باید یادآوری کرد مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت قطعی و اغماض ناپذیر است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا؛
مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی قطعی است

سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در دمشق نوشت:

برادر و هم‌رزم عزیزم از کردستان تا خوزستان و سال‌های دفاع مقدس، حاج علی زاهدی مجاهدی نستوه، مخلص، صدیق و شجاع بود که پس از چهل و دو سال جهاد مستمر در راه اسلام و امنیت ایران و تقویت جبهه مقاومت و پس از زیارت مولایمان حضرت علی بن موسی الرضا در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با قلبی نورانی و جسمی مجروح بر طریق حق و عدالت و هدایت به دیدار معبود و یاران شهیدش همچون حاج قاسم سلیمانی، حسین خرازی و احمد کاظمی شتافت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، در ادامه این پیام آمده است:

مجاهدت‌های سترگ و صادقانه این شهیدان که مفتخر به نشان «شهید قدس» شدند برای همیشه ماندگار و به ویژه برای مجاهدان امت اسلامی در جبهه مقاومت منطقه و میدان‌های مبارزه با رژیم گرگ صفت صهیونیستی و حامیان خبیث آن به ویژه آمریکای جنایتکار الهام بخش است و خون‌های پاک این عزیزان و دیگر شهدای مقاومت زوال و نابودی اشغالگران فلسطین و آزادی قدس شریف را سرعت خواهد بخشید.

صفوی در این پیام با تاکید بر این که رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی می‌داند به پایان راه رسیده است گفت:

به این رژیم درّنده‌خو و دیوسیرت صهیونیستی و حامی و پشتیبان اصلی آن آمریکای جنگ‌افروز نیز باید یادآوری کرد مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت اسلامی و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی و اغماض ناپذیر است.

در پایان این پیام آمده است:

از ذات اقدس باری تعالی برای شهیدان عالیقدر همجواری با سید و سالار شهیدان حسین بن علی علیه السلام و شهدای کربلا و برای خانواده‌های مکرم و همرزمان غیرتمند آنان ثبات قدم در پایبندی به آرمان‌های بلند و تمدّنی انقلاب اسلامی و پاسداری از مواریث ارزشمند شهدا در "خیمه ولایت" را طلب می‌کنم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان