تشکر نمایندگان مجلس ایران از رهبری برای انتصاب رئیسی | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 6:15

تشکر نمایندگان مجلس ایران از رهبری برای انتصاب رئیسی

شماره: 7054
Aa Aa

در بخشی از این بیانیه از سید ابراهیم رئیسی به عنوان شخصیتی وزین، مردم دار، انقلابی، ساده زیست و با حسن سابقه یاد شده است.

همراه با آرزوی دوام عمر رهبر انقلاب؛
تشکر نمایندگان مجلس ایران از رهبری برای انتصاب رئیسی

260 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتصاب آیت الله سید ابراهیم رییسی در ریاست قوه قضاییه قدردانی کردند.

به گزارش اسپادانا خبر، در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه در جلسه علنی مجلس قرائت شد، ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب برای انتصاب آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه آمده است: قوه قضاییه دارای ارزش، احترام و جایگاه والایی در نظام اسلامی و جامعه بشری است به اعتباری که شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی اولین مسوول قضایی جمهوری اسلامی ایران آن را با اهدای خون پاکش تضمین کرد.
نمایندگان مجلس در این بیانیه تاکید کردند: شهدای متعددی در قوه قضاییه در اقامه قسط و عدل جانشان را نثار کردند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انتصاب شایسته آیت الله رییسی در جایگاه ریاست قوه عدلیه با تدبیر حکیمانه حضرتعالی، امید و شعف را به جامعه گسیل داشت؛ ایشان دارای شخصیتی وزین، مردم دار، انقلابی و ساده زیست بوده و با شناخت کامل و حسن سابقه در قوه قضاییه کمک شایان توجهی در پیشبرد امور خواهد داشت.
در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: توصیه های اثر بخش حضرت عالی نشان از درایت و عمق شناخت معظم له از مسائل، تنگناها و ظرفیت های قوه قضاییه است در صورت اجرای دقیق و کامل می تواند راهگشای مشکلات جامعه باشد. این توصیه های مترقی در تدوین و اجرای سند تحول قوه قضاییه بایستی به عنوان اصول اولیه مدنظر قرار گیرد.
نمایندگان مجلس تصریح کردند: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از رییس جدید قوه قضاییه انتظار داریم از ظرفیت های جوانان نخبه ،متعهد و مومن به نظام انقلاب اسلامی استفاده کرده و برای کامل ریشه کنی کامل فساد از جامعه تلاش کند.
نمایندگان مجلس دوام عمر رهبر انقلاب و شادی روح امام راحل را نیز از درگاه ایزد منان خواستار شده ند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان