تعرض به مدافعان حرم خاک پاشیدن به آفتاب است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 19:15

تعرض به مدافعان حرم خاک پاشیدن به آفتاب است

شماره: 19116
Aa Aa

او می گوید تعرض به این قهرمانان ملی خاک پاشیدن به آفتاب است و جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آنها نتیجه ای ندارد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
تعرض به مدافعان حرم خاک پاشیدن به آفتاب است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی و در نطق پیش از دستور خود گفت:

حرکت جهاد اسلامی ثابت کرد که امروز هر بخش از مقاومت اسلامی به تنهایی توانایی در هم کوبیدن عمیق ترین لایه های دفاعی رژیم صهیونیستی و خُرد کردن اراده آنها را دارا است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خانه ملت، او اظهار داشت:

امروز در سایه اتحاد و همدلی همه جریان های مقاومت با قاطعیت می گوییم که زوال دشمن غاصب نزدیک تر از هر روزی است. قریب به 8 دهه تبهکاری و جنایت رژیم صهیونیستی بر هر بیننده منصفی آشکار ساخته است که موجودیت این رژیم در گروی ایجاد ناامنی، اختلاف، ترور، اشغال و جنایت سازمان یافته در سراسر منطقه است. هر روزی که جهان شاهد جنایت های بیشتری از سوی صهیونیست ها است و نقشه های شوم آنها با همدستی رژیم های استکباری و ارتجاعی بیشتر برملا می شود نقش مدافعان سرافراز و پرافتخار حرم در دفاع از امنیت ایران عزیزمان و ثبات منطقه آشکارتر می شود.

قالیباف گفت:

در روزهای ابتدایی جنگ در سوریه و عراق عده ای دچار خطای محاسباتی شدند اما هنگامی که واقعیت صحنه با جنایت های دهشتناک داعش عیان شد به گونه ای که حتی کشورهای اروپایی را نیز نگران کرد هر ایرانی منصفی با سلیقه های سیاسی مختلف به این باور رسید که مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیستند بلکه نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی که پای جنایتکارانی همچون داعش را از سرزمین عزیزمان کوتاه کردند خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آنها نتیجه ای ندارد. ما به این شهدای مظلوم که خود را فدای مردم ایران و حفظ حریم اهل بیت(ع) کردند افتخار می کنیم و زندگی در امنیت خود را مدیون آنها می‌دانیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان