تنها کشور کره زمین که در تمام ابعاد پیشرفت کرده ایران است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 3:11

تنها کشور کره زمین که در تمام ابعاد پیشرفت کرده ایران است

شماره: 16748
Aa Aa

امروز هیچ کسی نمی‌تواند بگوید جمهوری اسلامی متأثر از کشور دیگری است| اگر از نظر نظامی قوی نبودیم کشورهای پیشرفته حاضر به مذاکره نمی شدند.

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی؛
تنها کشور کره زمین که در تمام ابعاد پیشرفت کرده ایران است

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت:

کشورهای اروپایی در قالب اتحادیه اروپا هیچ اراده‌ای از خودشان ندارند و سه کشور انگلستان، آلمان و فرانسه مجری تفکرات نظام سلطه هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از حوزه، او اظهار داشت:

قبل از انقلاب کشورها برای بقا باید به یکی از قطب‌های اصلی جهان وصل می‌شدند. امروز آن قطب‌بندی‌ها مرده و وجود خارجی ندارد اما تمام این بدبختی‌هایی که در دنیا وجود دارد باعث‌ و بانی آن وجود رژیم سلطه است.

نماینده قم بیان داشت:

امروز نه‌تنها ایران مستقل است بلکه کشورهای جبهه مقاومت و حتی همسایگان نیز ایران را به‌عنوان الگو خودشان می‌دانند. هیچ کسی نمی‌تواند امروز بگوید جمهوری اسلامی ایران در همه سیاست‌های خودش متأثر از کشور دیگری است چرا که استقلال جزو اولین خواسته‌های مردم در انقلاب بود. جمهوری اسلامی با برخی از کشورها مانند چین و روسیه اشتراک منافع دارند و در یک جبهه قرار دارند. در کره زمین یک کشور است که در تمام ابعاد پیشرفت کرده و نظام سلطه نمی‌خواهد این موفقیت‌ها را ببیند. امروز اگر از نظر نظامی قوی نبودیم کشورهای پیشرفته دنیا حاضر نمی‌شدند با ما مذاکره کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان