جوانان ایران پا به رکاب ولایت ‌شمشیر می‌زنند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 17:03

جوانان ایران پا به رکاب ولایت ‌شمشیر می‌زنند

شماره: 22096
Aa Aa

وقتی جوانانی در کشور وجود دارند که خاطرات عاشورا را تحت حمایت ولی امر به نمایش می‌گذارند انسان به این امید می‌رسد این سرزمین همواره امن خواهد بود.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
جوانان ایران پا به رکاب ولایت ‌شمشیر می‌زنند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در ‌پیامی به  همایش اردیبهشت مقاومت در سالروز حماسه رزمندگان مازندران در خانطومان سوریه از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در کشور سوریه تقدیر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

به پیشگاه این خانواده‌ها تعظیم می‌کنم و از خداوند اجر و صبر را برای خانواده‌های شهدا خواهانم. مردم شهیدپرور مازندران در حماسه‌هایی ماندگار و بزرگ در حوزه دفاع مقدس و بعد از آن نقش باشکوهی دارند.‌ مازندرانی‌ها فاتحان فاو در عملیات والفجرند و در عرصه جنگ خط‌شکن بودند و  جوانان مومن و شجاع را  همه این خانواده‌های محترم و شرافتمند این سرزمین برای فداکاری و دفاع از اسلام عزیز و دفاع از وطن اسلامی به میدان رزم فرستادند.

وی ‌حماسه‌آفرینی دلاوران خانطومان در سال ۹۵ را نشان و وجود افتخار مردم مازندران دانست:

در آن حادثه عده‌ای از جوانان عطر شهادت را جاری کردند و پیکر آنان‌ پس از چند سال به میان مردم بازگشت و در یکی از باشکوه‌ترین تشییع جنازه‌ها روی دستان مهربان مردم ما تا عرش اعلا بدرقه شدند. مردم مازندران در مسیر تکریم مقام شهادت زبانزد هستند و جای جای وطن پر از عطر شکوفه‌های بهاری شهدای وطن است و در دیار مازندران سالانه تکریم از این اسوه‌های مقاومت جاری است و به این نمادآفرینی‌ها و جانبازی‌ها و صبر و شکیبایی همه مردم و خانواده‌های عزیز شهیدان و این روحیه‌ها  افتخار می‌کنیم. وقتی جوانانی در کشور وجود دارند که جوانمردانه و غیرتمندانه پا به رکاب ولایت امر مسلمین فداکارانه شمشیر می‌زنند و خاطرات پرشکوه فداکاری عاشورا را تحت حمایت ولی امر به نمایش می‌گذارند انسان به این امید می‌رسد که این سرزمین همواره ایمن و امن خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان