حتی یک دلار هم از طریق صلیب سرخ به هلال احمر کمک نشده است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 23 ارديبهشت 1403 - 21:36

حتی یک دلار هم از طریق صلیب سرخ به هلال احمر کمک نشده است

شماره: 7253
Aa Aa

لاریجانی گفته: اقدام آمریکایی‌ها برای جلوگیری از کمک صلیب سرخ به هلال احمر رذیلت است؛ ملت ایران رشید و مجاهد بوده و به یکدیگر کمک می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛
حتی یک دلار هم از طریق صلیب سرخ به هلال احمر کمک نشده است

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با کارکنان مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های حادثه تروریستی مجلس که در تالار مشروطه برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها مانع کمک صلیب سرخ به هلال احمر شدند تصریح کرد: صلیب سرخ نهادی بوده که برای کمک‌رسانی در بخش‌هایی که مشکل پیدا می‌کنند ایجاد شده اما آمریکایی‌ها مانع کمک این نهاد به ایران شدند و به دروغ در بیانیه‌ای اعلام کردند که آماده کمک به ایران هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی یک دلار از طریق صلیب سرخ به هلال احمر کمک نشده است تاکید کرد:

اقدام آمریکایی‌ها برای جلوگیری از کمک صلیب سرخ به هلال احمر در شرایطی که عنوان می‌کند ابرقدرت هستم و می‌خواهم دنیا را مدیریت کنم برای این کشور رذیلت است.

لاریجانی در واکنش به بیانیه‌ای که توسط وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ایران در برخی شهرها نتوانسته سیل را مدیریت کند صادر شد گفت: در حالی که بخش‌های مختلف شبانه‌روز فعالیت کرده تا بتوانند به مردم کمک کنند و گویا آمریکایی‌ها فراموش کرده‌اند که در سیل اخیر این کشور چطور آب شهرهای این کشور را فرا گرفته و برخی نقاط آن زیر آب رفته است و ترامپ ایراد گرفته بود که رؤسای جمهور قبلی این کشور تمهیدات لازم را برای مقابله با سیل نیندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط که تمام دنیا با ایران همدردی کرده و درصدد بودند به نحوی کمک کنند، آمریکایی‌ها با رذالت مانع کمک‌های صلیب سرخ شدند افزود: ملت ایران رشید و مجاهد بوده و به یکدیگر کمک می‌کنند و در سیل گلستان و استان‌های دیگر به کمک یکدیگر شتافتند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان