حجاب در اولویت دولت است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 19:04

حجاب در اولویت دولت است

شماره: 23195
Aa Aa

در سال‌های گذشته ولنگاری در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفت؛ ولنگاری‌ها در غربالگری‌ها، کنترل‌ها، حراست‌ها و گزینش‌ها هم قابل مشاهده بود ‌به نوعی که برخی از افراد ناکارآمد در مجموعه‌ها به‌کارگیری می‌شدند.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران؛
حجاب در اولویت دولت است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در آئین ملی تکریم فعالان مساجد‌ گفت:

مساجد به عنوان کانون هم‌آهنگی، همدلی و همراهی و همکاری‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و به عنوان جایگاه امیدآفرین، پناه و رفع مشکلات فردی، اجتماعی و اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اسپادانا خبر  و به نقل از تسنیم، او بیان داشت:

۹۰ درصد شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حریم حرم، تربیت‌یافتگان در بستر مسجد و هیئت بودند.

او گفت که تشکیل هسته‌های مقاومت فرهنگی در مساجد موجب گسترش فرهنگ دینی و ساخته‌شدن انسان‌های برخوردار از باورهای الهی می‌شود.

رئیسی اظهار داشت:

به مردم و خانواده معزز شهدا اطمینان می‌دهیم که در عرصه جنگ ترکیبی و مبارزه با دشمنان به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی یقین داریم پیروزی با ملت ایران و جبهه مقاومت همراه خواهد شد.

  •  

ابراهیم رئیسی در دیدار اعضای جامعه مدرسین نیز گفت:

بخشی از مشکلات امروز ‌نتیجه برخی ولنگاری‌ها و محصول دوره‌های مختلف ‌ا‌ست و ‌اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است اما از فرهنگ هم غافل نمی‌شویم.

 

254

 

او بیان کرد:

در سال‌های گذشته ولنگاری در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفت، ‌در برخی از شهرها کارخانه‌ها از کار افتادند و این موضوع باب شده بود که چرا باید به سراغ تولید رفت، برخی به جای تولید به سراغ واردات می‌رفتند تا نیاز کشور را رفع کنند. ولنگاری‌ها در غربالگری‌ها، کنترل‌ها، حراست‌ها و گزینش‌ها هم قابل مشاهده بود ‌به نوعی که برخی از افراد ناکارآمد در مجموعه‌ها به‌کارگیری می‌شدند.

وی گفت:

حجاب در اولویت دولت است، ‌فاصله‌ها میان مشی مجریان با مبانی مورد انتظار مردم، شهدا و رهبری ایجاد شده بود و حساسیتی که انتظار می‌رفت نبود. ما کشور را به تحریم گره نمی‌زنیم و اگر مشکلی هم باشد این مشکلات را به جامعه منتقل نمی‌کنیم و با مدیریت امور به دنبال رفع مشکلات خواهیم بود.‌

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان