حسن روحانی: مردم را مایوس نکنید | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 13:12

حسن روحانی: مردم را مایوس نکنید

شماره: 7181
Aa Aa

رئیس جمهور گفته مردم و نیروهای مسلح باید هماهنگ با ستاد مدیریت بحران کار کنند؛ همه نیروها اعم از دولتی و نیروهای مسلح از ابتدای امر پای کار بوده‌اند. 

در واکنش به علمکرد دولت در مدیریت شرایط بحرانی؛
حسن روحانی: مردم را مایوس نکنید

رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهار نظرها در فضای مجازی درباره علمکرد دولت در مدیریت شرایط بحرانی ایجاد شده در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند که همه نیروها اعم از دولتی و نیروهای مسلح از ابتدای امرپای کار بوده اند؛عده ای در فضای مجازی کاری انجام ندهند که هم اتهام، سخنی ناروا است و هم موجب مایوس کردن مردم می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور که در ساختمان ریاست جمهوری برگزار شده با تاکید بر لزوم حفظ جان مردم در جریان وقوع حوادثی نظیر سیل گفته: پایداری و حفاظت از سدها یک اصل بسیارمهم برای دولت محسوب می شود که با اقداماتی که در وزارت نیرو به صورت منظم انجام شده و الان نیز در حال پایش شرایط این سدها هستند، امیدواریم با توجه به بارندگی های پیش رو هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
وی همچنین بر لزوم تمرکز مدیریت در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: همه اعم از مردم و نیروهای مسلح باید هماهنگ با ستاد مدیریت بحران کار کنند. اینکه خدای نکرده برخی موارد بدون هماهنگی انجام می‌شود می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.
رئیس جمهور با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده شمال کشور خاطر نشان کرد: راه حل اصلی این است که تحرک رودخانه‌های اصلی که به دریای شمال میریزند را افزایش دهیم.
روحانی همچنین از ارتش و سپاه درخواست کرد که با توجه به توانمندی های خوبی که در زمینه تخلیه آب و کار مهندسی دارند هر چه سریعتر در تخلیه آب گلستان اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود درجلسه ستاد مدیریت بحران کشور در واکنش به برخی اظهار نظرها در فضای مجازی درباره علمکرد دولت در مدیریت شرایط بحرانی ایجاد شده در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند که همه نیروها اعم از دولتی و نیروهای مسلح از ابتدای امرپای کار بوده‌اند؛ عده ای در فضای مجازی کاری انجام ندهند که هم اتهام، سخنی ناروا است و هم موجب مایوس کردن مردم می شود.
رئیس جمهور با تقدیر از مردم به دلیل مشارکت در مدیریت بحران ایجاد شده و امدادرسانی‌های داوطلبانه خاطرنشان کرد: مردم در همه صحنه‌ها پر تلاش ظاهر شدند و در خط مقدم حضور داشتند که این به معنای وطن دوستی و ایمان آنها است.
همچنین، روحانی بر جبران خسارات مادی ناشی از سیل تاکید کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان