در آبان ۹۸ اراذل و اوباش توسط دشمنان خارجی اجیر شدند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:39

در آبان ۹۸ اراذل و اوباش توسط دشمنان خارجی اجیر شدند

شماره: 15754
Aa Aa

مجتبی ذوالنوری گفته مأمورین امنیتی با خویشتن داری، سعه صدر و تحمل سنگ و چوب خوردن توانستند آتش فتنه  آبان ۹۸ را خاموش کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
در آبان ۹۸ اراذل و اوباش توسط دشمنان خارجی اجیر شدند

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 

حادثه آبان ۹۸ به چند سطح تقسیم می شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

یک سطح، سطح اعتراض مردم به یک اقدام بود که باید اعتراضات مردم مورد توجه قرار گرفته شود زیرا نظر مردم محترم است اما باید اعتراضات از روش‌های درست  و مسالمت آمیز صورت گیرد که تبعات منفی برای کشور نداشته باشد. اگر قرار است یک موضوعی اقتصادی تبدیل شود به یک بحران امنیتی این مورد دیگر اعتراض مدنی نخواهد بود یعنی مردم شاید به یک موضوعی اعتراضی داشته باشند که می توانند با راه های مختلف اعتراضات خود را به گوش مسئولین برسانند که این مورد قابل قبول است برای تمام مسئولین کشوری اما اگر تبدیل شد به بحران امنیتی آن زمان دیگر قابل قبول نیست. سطح دوم اقدامی بود که جریان های ضد انقلاب و دشمنان ایران انجام دادند و آن مورد نیز تحریک احساسات مردم بود. این اقدام باعث شد تا مشکلات امنیتی برای کشور ایجاد شود که خوشبختانه ضد انقلاب در این مورد نیز ناکام ماند. آن چیزی که دشمنان ایران برنامه‌ریزی کرده بودند این بود که ایران را درگیر آشوب و اغتشاش کنند که در نهایت مردم را در مقابل نظام قرار بدهند تا منجر به فروپاشی نظام شود اما به لطف خدا این توطئه که برای مردم ایران برنامه ریزی شده بود خنثی شد.

وی گفت:

اعمال خشونت وار به مردم مرتبط نیست. برای اعتراضات مسالمت آمیز مردم طراحی و سازماندهی‌های گسترده‌ای صورت گرفته شده بود که این برنامه با کمک رسانه‌های بیگانه و عواملی که در داخل کشور آماده شده بودند تا کشور را به آشوب بکشند توسط مردم خنثی شد حتی شاهد بودیم در کشور برخی از این افراد روی به حملات مسلحانه آورده بودند همچنین در برخی از مکان ها به ذخایر استراتژیک کشور از جمله بانک ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، پمپ بنزین‌ها، مخازن ذخیره کالاهای اساسی و غیره حمله شد.  عواملی که دست به چنین خسارت‌های سنگین به کشور زدند مردم عادی نبودند بلکه اراذل و اوباشی بودند که توسط دشمنان خارجی اجیر شده بودند. کار به جایی رسیده بود که حتی به مراکز علمی بهداشتی و آموزشی کشور نیز حملاتی صورت گرفته شد. آیا مردم عادی دست به چنین چیزی می زنند؟ اگر این افراد مردم عادی بودند پس چرا به این مراکزی که هیچ ارتباطی به معیشت مردم نداشت حمله شد؟ فقط می توان گفت این اتفاق توسط مردم رخ نداده است. یکی از آماج و اهداف ضد انقلاب مخازن سوخت در کشور بود که اگر این افراد با کمک عناصر داخلی خود از جمله اراذل و اوباش به این هدف شوم خود می رسیدند معلوم نبود چه فاجعه ای عظیمی برای مردم به وجود می‌آمد.

ذوالنور با بیان اینکه با تلاش مامورین و فداکاری پلیس تمام نقشه ها خنثی شد ادامه داد:

متأسفانه در این اتفاقات جانباخته هایی بر جای ماندند که این مورد خیلی تلخ بود حتی بسیاری از افراد به طور مشکوک جان باخته بودند که نشان دهنده آن بود که دشمنان به دنبال اقدامی هدفمند هستند لذا مأمورین امنیتی کشور با نشان دادن خویشتن داری از خود توانستند با سعه صدر و تحمل سنگ و چوب خوردن آتش فتنه را خاموش کنند البته در این زمینه دولت قبل نیز کوتاهی هایی داشت یعنی اگر دولت به صورت فعالانه عمل می کرد حادثه بهتر مدیریت می شد و همچنین خسارت‌های سنگینی به کشور وارد نمی شد. چنین اتفاقی را امسال ما با حمله سایبری به پمپ بنزین های کشور شاهد بودیم افرادی با برنامه از پیش تعیین شده به دنبال به آشوب کشیدن کشور همانند سال ۹۸ بودند اما خوشبختانه رئیس جمهور فعلی با مدیریت درست توانست مانع از اتفاقات ناگوار در کشور شود همچنین این توطئه توسط مردم دوباره خنثی شد و به نظر بنده اگر چگونه اتفاق در دولت قبل رخ می‌داد باز ما شاهد اتفاقات بدتر از آبان ۹۸ در سال ۱۴۰۰ بودیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان