در حال اجرای دکترین اختاپوس هستیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 17:54

در حال اجرای دکترین اختاپوس هستیم

شماره: 18132
Aa Aa

دیگر با شاخک‌هایمان و به طور نیابتی با ایران بازی نمی‌کنیم بلکه با اقدامات سر به سر معادله جدیدی ایجاد کرده‌ایم| اقتصاد ایران به قدری به رهایی از تحریم ها نیاز دارد که می توان به توافقی نامحدود دست یافت.

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرد؛
در حال اجرای دکترین اختاپوس هستیم

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل اظهار داشت که دیگر نمی تواند جلوی سقوط دولتش را بگیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او در مصاحبه با اکونومیست گفت که ائتلاف حزبش در حال از هم پاشیدن است، اکثریت خود را در کنست از دست داده است و اعضای آن بر سر موارد بسیار کمی توافق دارند.

وی از شرکای خود خواست «بیش از این وارد مسیر هرج و مرج نشوند» اما امیدوار است یک ماه دیگر اوضاع نابسامان دولتش را سروشکل دهد.

بنت ادعا کرد که اقتصاد ایران به قدری به رهایی از تحریم ها نیاز دارد که اگر آمریکا سخت گیری بیشتری کند ممکن است بتواند به توافقی دست یابد که توسعه هسته ای ایران را برای مدت نامحدودی و بدون «بندهای غروب» متوقف کند.

او ادعا کرد:

اسرائیل به دنبال این است که از ایران در برنامه‌های تسلیحاتی خود سبقت بگیرد و از نظر فناوری بر ایران دست بالا داشته باشد. «ما در حال اجرای دکترین اختاپوس هستیم. دیگر با شاخک‌هایمان و به طور نیابتی با ایران بازی نمی‌کنیم بلکه با اقدامات سر به سر معادله جدیدی ایجاد کرده‌ایم.»

  •  

همزمان برخی منابع رسانه‌ای از حمله سایبری شدید به زیر ساخت‌های اسرائیل خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در خبری فوری از یک حمله سایبری شدید از سوی یک تیم عراقی علیه زیرساخت‌های اسرائیل و هک شدن سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو خبر داد و نوشت که این سامانه از دسترس خارج شده است.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان