در سالگرد «اغتشاشات» دو بز هم به همدیگر شاخ نزدند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 17:27

در سالگرد «اغتشاشات» دو بز هم به همدیگر شاخ نزدند

شماره: 23624
Aa Aa

او گفته شکل جنگ تغییر یافته و این جنگ همچنان ادامه دارد؛ به بهانه کرونا سه سال مراکز آموزشی را  تعطیل و آموزش ها را غیر حضوری کردند.

فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد؛
در سالگرد «اغتشاشات» دو بز هم به همدیگر شاخ نزدند

فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت:

زمانی‌ که ‌کرونا در کشور فراگیر شد به همین بهانه سه سال مراکز آموزشی را  تعطیل و آموزش ها را غیر حضوری کردند و این کار باعث شد تا دشمنان چشم ها و ذهن ها را معطوف به خباثت های خود کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی اظهار داشت:

تصور کردند چون دانش آموزان و دانشجویان طی مدت سه سال خباثت های آنها را دیدند پس به طور حتم قلب ها هم همین ‌گونه شده است. به همین جهت برخی ها در داخل که از قبل انقلاب اسلامی ارتزاق کردند چون حضور آمریکا را باور کرده بودند به میدان آمدند و بدین شکل خودشان را لو دادند البته خداوند نگذاشت اتفاقی بیفتند چون دل ها دست اوست و دشمنان نتوانستند.

فدوی گفت:

امسال هم در سالگرد اغتشاشات گذشته علی رغم‌ جوسازی‌های زیادی که صورت گرفته بود دو تا بز هم به همدیگر شاخ نزدند البته این عبارت را پیامبر (ص) فرموده است. یک نفر اقدام انجام داد و نگران بود که پیامبر اسلام (ص) رضایت داشته باشد یا خیر؟ ایشان در پاسخ به آن فرد گفتند که نگران نباش از آن کاری که انجام دادی دو تا بز هم به یکدیگر شاخ نزدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شکل جنگ تغییر یافته و این یعنی جنگ همچنان ادامه دارد گفت:

اگر وعده های خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل وجود نداشت باید همان سال ۱۳۵۷ شکست ‌می خوردیم. ما طی این سال ها وارد هر کاری شدیم، موفق عمل کردیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان