دشمن از انتخابات باشکوه واهمه دارد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:56

دشمن از انتخابات باشکوه واهمه دارد

شماره: 24404
Aa Aa

آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی دست اقدام احمقانه‌ای زده و به صورت آشکار حاکمیت یمن را نقض کرده‌اند؛ این موضوع نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است.

احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان؛
دشمن از انتخابات باشکوه واهمه دارد

احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

کرامت ویژه انسان حضور در مسیر خداوند و استقامت در راه الهی است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

خداوند در سوره جن تاکید می‌کند اگر در مسیر الهی استقامت کردید بهشت نصیب شما خواهد شد و کسانی که ایمان می‌آوردند و در راه خدا استقامت کردند نباید ترس و خوفی از آخرت داشته باشند. در تاریخی برخی انسان‌ها را شاهدیم که ادعای دینداری داشته اما نتوانستند در مسیر الهی استقامت کند. استقامت شرط هدایت الهی است.

وی خاطرنشان کرد:

حضور مردم صحنه معجزه است زیرا در نظام مردم سالاری دینی نقش اساسی را مردم ایفا می‌کنند. در طی چهار دهه گذشته چندین دوره انتخابات باشکوه برگزار شده است. دشمن از این موضوع واهمه دارد و سعی دارد مردم را از انقلاب دور کند اما ملت همیشه در صحنه ایران ضرورت دارد در انتخابات پیش رو مستحکم راهبرد امام (ره) را نگه دارند و پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

محمودی ادامه داد:

موضوع غزه مصداق عینی قدرت مردمی است. دشمن امروز همبستگی مردم ایران با شهدا بر نمی‌تابد و هر کجا حضور مردم را شاهد بودیم دشمن شکست خورده است. شب گذشته نیز آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی دست اقدام احمقانه‌ای زدند و به صورت آشکار حاکمیت یمن را نقض کرده‌اند، این موضوع نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است. هر زمانی که استکبار جهانی از مقاومت ضربه خورده‌اند گروه‌های تروریستی خود را به میدان آورده‌اند و دست به عملیات تروریستی زدند اما نمی‌دانند راه به جایی نخواهند برد. امیدواریم به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین مقابل اسرائیل باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان