دشمن بر طبل تحریک اذهان مردم می‌کوبد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 6:35

دشمن بر طبل تحریک اذهان مردم می‌کوبد

شماره: 18307
Aa Aa

تهران لنگرگاه آرامش انقلاب و جامعه است| دستگاه‌ها باید تلاش خود را برای تولید امنیت انجام دهند؛ اجازه نمی‌دهیم دست دشمن به حریم امنیت ما برسد.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
دشمن بر طبل تحریک اذهان مردم می‌کوبد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت سی امین سالگرد صدور فرمان تاسیس قرارگاه ثارالله تهران گفت:

دشمن بر طبل تحریک اذهان مردم می‌کوبد.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

با خدمت به مردم، روحیه فداکاری و گذشت اجازه نمی‌دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد. در دنیا یک نقطه مرکزی تدبیر، الهام، آگاهی، حرکت و راهبرد وجود دارد که با دنیای کفر ستیز می‌کند. دشمن این نقطه را شناسایی کرده و می‌داند که تحمیل شکست‌های پی در پی آنها به ویژه در بلاد اسلامی از این نقطه است.

وی افزود:

دشمنان دریافته‌اند که شیب شتاب دار نزول قدرت آنها از این نقطه سرچشمه می‌گیرد و به همین جهت این نقطه، نقطه تقابل تمام دشمنی‌ها و  همگرایی‌های شیاطین عالم و نقطه‌ای است که در آن همه توطئه‌ها خنثی می‌شود و آن شهر تهران است.

سلامی از تهران به عنوان لنگرگاه آرامش و ثبات انقلاب و جامعه نام برد و گفت:

تهران شهری با دامنه‌های بین‌المللی و تاثیرات جهانی و نیز با مردمانی آگاه و بصیر است که سختی‌ها را با قدرت آگاهی و ایمان و تحمل پشت سر گذاشته‌اند. مردم ایران می‌دانند که آنچه در ذهن رهبر معظم انقلاب می‌گذرد جز سعادت، پیشرفت، امنیت، استقلال، آزادی و حرمت این جامعه نیست. قدرت فیزیکی یک نظام خوب است اما اگر حکمت رهبری پشت آن نباشد آن قدرت بر عکس خود تبدیل می شود مانند آمریکا که فاقد یک رهبر با روحیه کاریزما بوده و از قدرت حکمت برخوردار نیست و همین امر باعث فرسایش روح جامعه می شود.

سلامی با بیان اینکه باید تولید امنیت کنیم نه اینکه مانع ناامنی بشویم افزود:

تولید امنیت به این معنا است که امنیت آن قدر بزرگ وریشه‌دار باشد که هیچ چیز قادر به برهم زدن آن نشود در حالی که جلوگیری از ناامنی آخرین مرحله از تلاش  است و ما به بهترین روش می اندیشیم و آن روش تولید امنیت است. همه دستگاه‌ها باید تلاش خود را برای تولید امنیت انجام دهند تا مردم تلاش ها را در میدان ببینند.

سلامی همچنین از مردم به عنوان کلید واژه قدرت نام برد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان