رهبری تاکید داشتند کسی آسیب نبیند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 11:25

رهبری تاکید داشتند کسی آسیب نبیند

شماره: 20664
Aa Aa

او گفته رهبر انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند برخوردها به حداقل برسد. هر کسی که در خیابان‌ها کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد؛ خیلی حوصله می‌خواهد صف‌ اراذل و اوباش وابسته را شناسایی و تفکیک کنید.

همه دشمنان در مقابل قدرت دفاعی ما زانو زدند؛
رهبری تاکید داشتند کسی آسیب نبیند

رمضان شریف، سخنگوی کل سپاه پاسداران در مراسم یادواره سرداران و فرماندهان، ۲۳۰ شهید، ۳ شهید گمنام، ۲ شهید منا و ۳ جهادگر بسیجی در املش گفت:

دشمنان در حوادث اخیر کشور قصد براندازی این نظام را داشتند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او اظهار کرد:

دشمن و فریب خوردگان از میزان مقاومت و شجاعت این مردم و درایت رهبران این انقلاب یعنی امام خمینی و مقام معظم رهبری مطلع نبودند؛ اگر مطلع بودند یقیناٌ امروز به قیافه دشمن می‌خندیدند. امروز آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و قارون‌های خلیج فارس که بارها و بارها خود را در برابر انقلاب اسلامی آزمودند و بارها و بارها شکست خوردند اما درس عبرت نمی‌گیرند بلافاصله که حادثه‌ای اتفاق می‌افتد اینها دچار یک خطای محاسباتی عظیم و بزرگ می‌شوند. در جریانات اخیر فلش حمله دشمن به سمت رهبری بود چون دشمن همه شکست‌ها و ناکامی‌های خود را بخاطر درایت، شجاعت، حلم، حوصله و متانت رهبر انقلاب می‌داند که این کشتی عظیم انقلاب را با پیام جهانی و نورانی اداره و ۸۵ میلیون جمعیت را در این دنیای متلاطم و انواع فشارهای همه‌جانبه هدایت می‌کند. دشمنان کور خواندند بسیار ناپخته‌تر از آن هستند که بتوانند به جایگاه رهبر انقلاب خدشه‌ای وارد کنند. اگر از همه کسانی که در حوزه سیاست، دین، فرهنگ و ادب تلاش می‌کنند سؤال شود بی‌شک برجسته‌ترین چهره را رهبر انقلاب می‌داند و این محبوبیت ایشان است که آن‌ها را آزار می‌دهد. امروز آمریکایی‌ها و همه دشمنان ریز و درشت ایران اسلامی در مقابل قدرت دفاعی ما زانو زدند و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت تمرین شده است. اینکه آن‌ها از طریق فضای مجازی برای تاثیر بر جوانان کشورمان تلاش می‌کنند روزنه‌ای برای تهاجم به انقلاب پیدا کنند ناشی از قدرت آن‌ها نیست ناشی از ضعف آن‌ها در مسایل اساسی است.

وی خطاب به کسانی که کورکورانه به خیابان‌ها آمدند گفت:

شما بچه‌های ایران اسلامی که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته‌اید یک نگاهی به تاریخ کردستان بعد از انقلاب داشته باشید. در اوایل انقلاب بخش عمده‌ای از شهرهای کردستان تحت سیطره کومله و دموکرات بود بیش از پنج هزار شهید دادیم تا مردم را از شر آن‌ها رها و امنیت مهاباد تامین شود. امروز به فضل الهی گام اول انقلاب آنقدر محکم برداشته شده که دشمن به وحشت افتاده است. گام دوم انقلاب اسلامی برطرف کردن همه موانع و مشکلاتی است که در معیشت و بیکاری مردم تاثیر دارد و اینها چیزی در مقابل اراده مردمان این سرزمین نیست. تا زمانی که ما با اراده، آگاهی و مصمم و با انگیزه برای سعادت، رفاه و دنیا و آخرت مردم تلاش کنیم خداوند پیروزی ما را تضمین می‌کند.

وی گفت:

عده‌ای توسط سازمان منافقین و حمایت‌های آمریکایی ها، اروپایی‌ها و پول‌های سعودی‌های آموزش دیدند که علیه جمهوری اسلامی پشت کامپیوترها با تولید شعار، کلمه و واژه جریان‌سازی رسانه‌ای کنند. جوانان امروز باید نسل دوران دفاع مقدس و انقلاب را عمیق بشناسند تا در این درگیری‌ها کورکورانه گرفتار جریانات دشمن نشوند. جریانات اخیر تحت حمایت آمریکا، ریاض تا کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که با هزینه سنگین، پازل عجیب و غریب طراحی کرده بودند. اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند" کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد، خیلی حوصله می‌خواهد تا صف‌های اراذل واوباش وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی را شناسایی و تفکیک کنید". خدا را شکر امروز به این مرحله نزدیک شدیم یا در برخی مقاطع مسلط شدیم.

وی با بیان این که در محیط آموزش و پرورش، دانشگاه و محیط‌های فرهنگی برای آگاه‌سازی جوانان کوتاهی هایی شده است گفت:

جوان امروز سوالاتی در ذهن دارد که پاسخ‌هایش بدهی است نتوانستیم پاسخ به موقع دهیم، باید جبران شود الان باید فهمید که چرا چندین سال قبل رهبری فرمودند فضای مجازی را دریابید و جهاد تبیین را بارها تکرار کردند چون نسل جوان ما دوران پهلوی، دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده است به آن‌ها حق می‌دهیم که سوالاتی بکنند.

  •  

رمضان شریف در دیدار با کارکنان، فرماندهان و تکاوران تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان اظهار کرد:

امروزه تمام امورات جمهوری اسلامی توسط جوانان این مرزوبوم انجام می‌شود لذا دعوا سر استقلال کشور است نه حجاب.

سخنگوی سپاه گفت:

فضای مجازی ابزار دشمن شده و اجازه نمی‌دهد ذهن ما با واقعیت رو به رو شود. نگاه به آسمانخراش‌های برخی کشورهای منطقه نکنید زیرا اگر روزی نگاه آمریکا از آنان برداشته شود فرو می‌ریزند در حالی که اکنون در کشور 97 درصد مردم از نعمت گاز، برق و آب برخوردار هستند. اینکه دشمن روی به توئیت و هشتگ‌های جعلی آورده است نشان می‌دهد توان شکست ایران را ندارد.

او گفت:

اغتشاشگران فرزندان ما هستند که فریب خوردند به طوری که با نیم ساعت صحبت از ما گله‌مند می‌شوند که چرا برای ما زودتر دستاورد نظام را معرفی نکردید. شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشنال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند ولی کور خواندند زیرا اکنون چنان تسلطی به شما داریم به تک تک شما پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان