دشمن به دنبال افزایش شکاف طبقاتی در ایران است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 7:46

دشمن به دنبال افزایش شکاف طبقاتی در ایران است

شماره: 15057
Aa Aa

قوه قضا مصمم است برای رفع تبعیض و مبارزه با فساد در داخل و خارج از دستگاه قضا قدم بردارد. مردم تنگدستی را تحمل می‌کنند اما تبعیض را نمی بپذیرند. 

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ایران؛
دشمن به دنبال افزایش شکاف طبقاتی در ایران است

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ایران در جلسه شورای اداری استان قزوین اظهار کرد:

اگر خدای نکرده کوچکترین غفلتی از ما سر بزند با این همه امکانات مادی و معنوی عذری از ما پذیرفته نیست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد:

اگر نتوانیم برای گره گشایی مردم کاری کنیم دیگر بهانه‌ای نداریم. امید است در دولت سیزدهم برای مدیریت آب کشاورزی، آب شرب، آب صنعتی و مسائل مختلف مربوط به آب تدبیری شود و در مصرف بهینه اقداماتی صورت بگیرد. محیط زیست یکی از مسائل حیاتی است و مسئله زمین و متفرعات آن مثلا موضوع وقف یکی از مسائل مهمی است که ذهنها را مشغول کرده و باید حل شود.

محسنی اژه‌ای بیان کرد:

اگر جریانات سیاسی دلسوز مردم و خیرخواه مردم و خواهان اقتدار نظام باشند با وجود اختلاف سلیقه ظرفیت‌ها را برای تعالی کشور و مردم بسیج می‌کنند و باهم متحد خواهند شد و دستگاه قضا از تمام کسانی که برای تحقق عدالت اجتماعی و رفع تبعیض حرفی دارند با آغوش گرم استقبال کرده و نقدها را می‌پذیرد. دشمنان با فشار بر معیشت و اقتصاد مردم و جنگ روانی می‌خواستند مردم را ناامید کنند و هر روز با ایجاد حاشیه و نفاق خواسته خودشان را دنبال می‌کنند. آن‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنند که شکاف بین طبقات مردم را بیشتر کنند و اینجا وظیفه ما وحدت هرچه بیشتر و تلاش برای مبارزه با فساد از هر نوعی و ایجاد عدالت اجتماعی است چراکه مردم تنگدستی را تحمل می‌کنند اما تبعیض را نمی‌توانند بپذیرند. قوه قضا مصمم است که برای رفع تبعیض و مبارزه با فساد در داخل و خارج از دستگاه قضا قدم بردارد. ابتدا با تذکر و اگر جواب نداد با شمشیر قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان