دشمن به دنبال عدم تکثیر نسل در ایران است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:09

دشمن به دنبال عدم تکثیر نسل در ایران است

شماره: 14024
Aa Aa

 ۸۰ موسسه فرهنگی توسط استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که بودجه های هنگفتی را هزینه می کنند به دنبال تخریب بنیان خانواده هستند.

حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز؛
دشمن به دنبال عدم تکثیر نسل در ایران است

سید محمد مهدی حسینی همدانی، خطیب جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

کسانی که در زمین دشمن دم از بی عفتی می زنند بدانند که جامعه ما خانواده محور است و بی حجابی خانواده را ازبین می برد و با ازبین رفتن بنیان خانواده جامعه گسسته می شود.

به گزراش اسپادانا خبر و به نقل از صدا و سیما، وی ادامه داد:

دشمنان توطئه های مختلفی دارند به طور مثال دم از آن می زنند که خانواده تشکیل نشود یا سن ازدواج را بالا می برند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت:

دشمنان برای ضربه زدن به مساله حجاب و عفاف تشویق به روابط غیر عرفی می کنند و اگر هم خانواده تشکیل شود به نقشه شوم دیگر روی می آورند و به دنبال آن هستند که تکثیر نسل صورت نگیرد چراکه از انسجام ایران اسلامی می ترسند. دشمنان با استفاده از رسانه های متعددبه دنبال آن هستند که ترویج بی حجابی داشته باشند و به صورت سازماندهی شده به ارزشهای الهی و انقلابی ضربه می زنند. با ماهواره برنامه های مختلفی می سازند تا عفت و خانواده را از بین ببرند و ازدواج سفید را معرفی می کنند که اینها جریان های تخریبی ارزشهای اسلامی است و مربوط به اسلام نیست . در خاطرات یک جاسوس انگلیسی آمده است که می گوید یکی از قوت های مسلمانان حجاب بانوان است که مانع از فساد می شود بنابراین باید به این نکته توجه داشت که حجاب نماد برای ما است ولی دشمنان با این نماد مبارزه نمی کنند بلکه به دنبال تغییر باورها و سپس رفتارها هستند. ۸۰ موسسه فرهنگی توسط استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که بودجه های هنگفتی را هزینه می کنند به دنبال تخریب بنیان خانواده هستند. باید برای خانواده، کودکان و حیا درجامعه برنامه داشت و از موازی کاری پرهیز کرد. امروز گروه های جهادی آتش به اختیار کار خود را دراین زمینه ها انجام می دهند اما فعالیت آنان مسوولیت را از دوش متولیان امر برنمی دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان