دشمن، غیرت و تعصب مردان ایران را هدف قرار داده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 19:03

دشمن، غیرت و تعصب مردان ایران را هدف قرار داده است

شماره: 11047
Aa Aa

قاسم رضایی گفته تهدید اخلاقی و اعتقادی جدی است؛ فضای مجازی علاوه بر حسن های زیاد، معایبی هم دارد که باید محکم در این حوزه وارد عمل شویم.

جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد؛
دشمن، غیرت و تعصب مردان ایران را هدف قرار داده است

قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا در جمع کارکنان انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و تکلیف مداری در همه صحنه ها آماده فداکاری بوده و هست، گفت:

شور حسینی در کارکنان ناجا بالاست. سیاه پوشیدن برای امام حسین یک اشتیاق دارد چون به فیوضات این ماه نیاز داریم. حادثه کربلا و نهضت عاشورا شعاری است که به شعور تبدیل شده است؛ شناخت مولا و اطاعت پذیری و دشمن‌شناسی معنا و مفهوم دارد. انقلاب اسلامی شعاعی از عاشوراست و روح حاکم بر انقلاب شبیه همان روز عاشوراست که ما را به پیروزی رساند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی با بیان این که روحیه انقلابی رمز موفقیت ما در همه عرصه ها است ادامه داد:

تهدیدات روحی معنوی جدی است. درس‌های عاشورا باید دائماً ذکر شود و به همدیگر تذکر دهیم و باید بدانیم امام حسین برای چه قیام کرد، همه باید بدانند امام حسین در راستای فرمان الهی و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

رضایی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از ۴۰ سال عزتمند و قدرتمند است و در دریا و خشکی با صلابت حضور دارد افزود: دشمنان در اطراف ما حضور دارند اما تنشان می لرزد و این ثمره قیامی عاشورایی است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تهدید اخلاقی و اعتقادی جدی است زیرا دشمنان روی آن برنامه ریزی و هدف گذاری کرده اند اذعان داشت:

امروز وسیله انحراف با گذشته قابل قیاس نیست؛ فضای مجازی علاوه بر حسن های زیاد، معایبی هم دارد که باید کار شود و محکم و استوار و هدفمند در این حوزه وارد عمل شویم.

رضایی اظهار داشت:

دشمن، خانواده ها، غیرت و تعصب مردان را هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: ما نباید نسبت به محیط اطراف و جامعه خود بی‌تفاوت باشیم و با توجه به پوشیدن لباس نظام، وظیفه ما هم صدچندان می‌شود. مقوله حجاب و عفاف بسیار مورد تأکید است و پلیس به عنوان مجری قانون با جدیت بر حسب وظیفه ذاتی خود در این زمینه وارد شده و اقدام می کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان