پلیس ایران با رفتارمبتذل در لایو‌های اینستاگرام برخورد می کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 18:53

پلیس ایران با رفتارمبتذل در لایو‌های اینستاگرام برخورد می کند

شماره: 10342
Aa Aa

ذوالقدری می گوید به صورت ویژه و تخصصی فعالیت های مجازی در حوزه‌های مختلف نظیر فعالیت اشرار، فروشندگان سلاح و هنجارشکنان اخلاقی رصد می شود.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران اعلام کرد؛
پلیس ایران با رفتارمبتذل در لایو‌های اینستاگرام برخورد می کند

رییس پلیس امنیت عمومی تهران گفت:

ما به صورت ویژه و تخصصی رصد‌های مجازی خود در حوزه‌های مختلف نظیر فعالیت اشرار و اراذل و اوباش، حاملان و فروشندگان سلاح، مزاحمان و هنجارشکنان حوزه اخلاقی و ... انجام می‌دهیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی با مجرمان برخورد می‌شود گفت:

مجموع این اقدامات سبب شده تا در سال جاری ۳۵ درصد کشفیات ما بیشتر شود. دلیل آن هم افزایش اشرافیت ما در فضای مجازی و فعالیتی است که به صورت تخصصی انجام می‌دهیم.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران گفت:

با اقدام به رفتارمبتذل و ناشایست در لایو‌های اینستاگرامی یا مسائل و سخنان مستهجن قطعا برخورد خواهیم کرد و مواردی هم بوده که برخورد کرده‌ایم. ما با دستگاه قضایی هماهنگ هستیم و خوشبختانه اشرافیت خوبی در این فضا داریم.

علی ذوالقدری افزود: درجلساتی که با دستگاه قضایی داشتیم برخی از این افرادی که در فضای مجازی اقدام به هنجارشکنی کرده و رصد شده بودند، احضار شده و با برخی هم برخورد قانونی شده است.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به افراد متخلف و هنجارشکن هشدار داد که از انجام اقداماتی که منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شود، پرهیز کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان