دشمنان با دیدن تصاویر بسیجیان مضطرب می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 24 ارديبهشت 1403 - 15:30

دشمنان با دیدن تصاویر بسیجیان مضطرب می‌شوند

شماره: 14965
Aa Aa

علیرضا تنگسیری با بیان این که تهدید نظامی علیه ما بی‌خاصیت است گفته جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است و لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد.

 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران؛
دشمنان با دیدن تصاویر بسیجیان مضطرب می‌شوند

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جمع  فرماندهان و بسیجیان جزیره بوموسی گفت:

بسیج یک نیروی قدرتمند تمام کننده و پایان ناپذیر است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، وی افزود:

قدرت دشمنان پوشالی، ظاهرسازی و تظاهر است و بر اساس آموزه‌های قرآنی،اگر تمام کفار و دشمنان جمع شوند آنها در برابر خداوند کوچکترین کاری نمی توانند انجام دهند. 

او گفت:

بسیج خاتمه دهنده مشکلات و مخاطراتی است که برای ملت ایران ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان در عین حال منتظر فرصت‌ها هستند و با همه ابزارها به صحنه آمده‌اند که اقتصاد ما را فلج کنند افزود:

آن‌ها می‌خواهند راه جهاد را روی ما ببندند، دست‌های ما را در محیط‌های بیرونی و اتصال ما را با جهان اسلام قطع کنند تا در نهایت ما را تسلیم کنند اما در تمام این آرزوها شکست خوردند. شما دیدید که آنها در افغانستان، عراق، یمن، لبنان و سوریه شکست خورده اند. ما افول و پژمردگی را در چهره و در گفتمان دشمنان می‌بینیم. ما همیشه آن‌ها را رصد می‌کنیم. ما با توکل برخدا و تبعیت از ولی امر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) گام های نهایی  این مبارزه را برمی داریم.

علیرضا تنگسیری عنوان کرد:

دشمنان اسلام زیاد تلاش کردند ولی هر چه بیشتر تلاش می کنند بیشتر در باتلاق فرو میروند چون ماهیت دشمن باطل است و باطل محو شدنی است. با توکل به خدواند متعال تحریم ها یک به یک در حال بی اثر شدن هستند و با تلاش دانشمندان جوان، با ایمان و متعهد روز به روز در حال پیشرفت های چشمگیر در تمامی عرصه ها هستیم. امروز راهبرد ما  شکست نخوردن نیست بلکه برنامه ما پیروز شدن و فتح عرصه های بزرگتر است و جهاد ما پیروز شدن در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

او با بیان اینکه دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند گفت:

به‌رغم تمامی توطئه‌ها و ترفندها امروز دشمنان ملت ایران دریافته‌اند که تهدید نظامی علیه ما بی‌خاصیت است و برایشان پاسخگو نیست و اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران اسلامی بزنند نتیجه عکس خواهند گرفت و پشیمان خواهند شد. دشمنان باشکست در عرصه نبرد نظامی از جمله جنگ های نیابتی و تروریسم تکفیری به نبرد در عرصه امید روی آورده و امید مردم و جوانان را هدف قرار داده اند. ما راه را بر دشمنان بسته ایم و محاسبات آنها با هدف فتنه افکنی راه به جایی نمی برد و با دیدن تصاویر بسیجیان بر روی زمین مضطرب می‌شوند. شما بسیجیان نمایندگان ملت ایران هستید و ملت پشتیبان شما است. شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت خصیصه بسیجیان است. بسیج و بسیجیان امروز هم جمال الهی و هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن از شوکت الهی برخوردارند. آنها  در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند و در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.
وی ادامه داد:

 ولی امر مسلمین جهان به بسیجیان بسیار دلبسته و امیدوار است و جهاد امروز ما اجازه ندادن به تحقق آرزوهای دشمن است. لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان است، ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آنها را تعقیب خواهیم کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان