دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی هستند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 7:49

دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی هستند

شماره: 22879
Aa Aa

موج بیداری در حال فراگیر شدن در عالم است و مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن بر خلاف ادعای آزادی بیان مصداق «جاهلیت مدرن» است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران؛
دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی هستند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در جلسه هیأت دولت گفت:

مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن بر خلاف ادعای آزادی بیان مصداق «جاهلیت مدرن» است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:
با توجه به موج بیداری که در حال فراگیر شدن در عالم است روزی همه مردم به نیات شوم، پلید و ضدانسانی اهانت‌کنندگان به قرآن پی خواهند برد.

رئیسی با اشاره بر اهمیت تلاش برای تأمین خواسته‌های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم‌افزایی، بر نظارت وزارتخانه‌های ذی‌ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تأکید کرد:

با توجه به مسئولیت قانونی اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی از ظرفیت آن‌ها در نظارت بر قیمت‌ها استفاده شود تا بتوان از افزایش بدون ضابطه قیمت جلوگیری کرد. در تأمین نیازهای مردم اصل بر اتکای بر تولیدات داخلی است اما در برخی عرصه‌ها که نیاز داخل کفاف تأمین نیازها را نمی‌کند، باید با برنامه‌ریزی دقیق و به مدت معین تا زمان به کفایت رسیدن تولیدات داخلی، نسبت به واردات با بالاترین کیفیت اقدام شود.

او با بیان اینکه یکی از مخاطبان اصلی جهاد تبیین مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند گفت:

دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی هستند و اگر مسئولان دستگاه‌های مختلف نسبت به شبه‌آفرینی آن‌ها بی‌اعتنا باشند این شبهات در ذهن مردم تبدیل به گره خواهد شد لذا ضمن تبیین هنرمندانه و دقیق دستاوردها و اقدامات باید به همه شبهات به‌موقع پاسخ گفت.  از همه ابزارهای تبیینی بهره بگیرید و از قابلیت‌های روش‌هایی چون تبیین چهره به چهره و حضور در جمع‌های نخبگانی غافل نشوید؛ یقین بدانید تکرار در تبیین دستاوردها و اقدامات امیدآفرین نتیجه‌بخش خواهد بود.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان