دشمنان مرتب پیغام می‌دهند دست از انتقام حاج قاسم بکشید | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 22:43

دشمنان مرتب پیغام می‌دهند دست از انتقام حاج قاسم بکشید

شماره: 17518
Aa Aa

او با بیان این که امروز دشمن نامرئی است و خاکریزهای بی‌شماری دارد گفته تقاص حاج قاسم حتمی است اما جا و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم‌.

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه؛
دشمنان مرتب پیغام می‌دهند دست از انتقام حاج قاسم بکشید

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:

دشمنان مرتب پسغام و پیغام می‌دهند اگر از دست انتقام حاج قاسم بکشید فلان امتیاز را می‌دهیم و فلان تحریم را برمی‌داریم اما زهی خیال باطل. تقاص حاج قاسم حتمی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او در مراسم ضیافت افطاری وابستگان نیروی دریای سپاه در استان فارس ادامه داد:

امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی شود. یک رزمنده جهادی و انقلابی همیشه در حال جهاد است. دیروز در جهاد نظامی و امروز در عرصه جهاد کبیر و جهاد تبیین تکلیف داریم به‌صورت خستگی ناپذیری مثل دیروز تلاش و مجاهدت کنیم. امروز همه ما موظفیم برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام عزیزمان با بالا بردن سطح آگاهی های لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم ظرفیت سازی کنیم و سبک و سیره شهدا را برای جوانان عزیز و مشتاق شنیدن نام شهدا، زندگی شهدا و اهداف شهدا با تبیین واقعیت های انقلاب و بیانات حضرت آقا با زبان خوش و حوصله انقلابی شبهات و ابهامات تولید شده در جبهه فرهنگ لیبرال امریکایی و گمراه کننده غرب خنثی سازیم. دیروز خاکریز روبه‌روی ما دشمن ظاهری بود. موقعیت او را می‌دانستیم و به او هجوم می‌بردیم ولی امروز دشمن نامرئی است، خاکریزهای بی‌شماری دارد و باید مثل حاج قاسم خسته نشد و با تدبیر او را زمین‌گیر کرد و تلاش های او را خنثی نمود. این کار شدنی است و با تبعیت محض از امام جامعه اسلامی و رعایت اصل «به اندازه و به هنگام عمل کردن» ان شاءالله در این عرصه هم پیروز می شویم چون قرآن فرموده:«جاء الحق و ذهق الباطل». اینها خیال می‌کردند حاج قاسم را توانسته‌اند از بین ببرند ولی شما مشاهده می‌کنید چقدر حاج قاسم در سراسر دنیا تکثیر شد. حضرت آقا فرمودند: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی باید قصاص شوند و ان شاءالله در این دنیا حتمأ به سزای عمل کثیف‌شان خواهند رسید البته فرمانده شجاع و ولایی کل سپاه فرمودند تقاص حاج قاسم حتمی است اما جا و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم‌.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان