دفتر بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری به انتصابات فامیلی ورود کند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 17:08

دفتر بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری به انتصابات فامیلی ورود کند

شماره: 15597
Aa Aa

فداحسین مالکی گفته رابطه دولت و مجلس قدری رو به سردی می رود که علت اصلی آن عدم جوابگوی و پاسخگویی وزرا نسبت به نمایندگان ملت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
دفتر بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری به انتصابات فامیلی ورود کند

فداحسین مالکی، نماینده زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نشست علنی مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور گفت:

سه ماه از شروع کار دولت می گذرد به نظر می رسد برخی از وزرا هنوز در ماه عسل انتصابات به سر می‌برند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

جناب آقای رئیسی خبرهای خوبی از تیم اقتصادی جنابعالی به خانه ملت نمی رسد. ظاهرا برخی اختلاف نظرها در تیم اقتصادی فشار سنگین گرانی و تورم که سال ها کمر مردم را خم کرده است به حاشیه رانده است اما انتظار داریم حضرتعالی با یک نهیب حیدری آنچنان که ملت شریف ایران به شما امید بسته است تیم اقتصادی دولت را به همسویی و همگرایی دعوت کنید تا هر چه سریعتر معیشت مردم از این فشار و سختی ها رهایی یابد. احساس می شود که رابطه دولت و مجلس هم قدری رو به سردی می رود که علت اصلی آن عدم جوابگوی و پاسخگویی وزرا نسبت به نمایندگان ملت است.

این نماینده مجلس گفت:

جناب آقای رئیسی از شما ممنونیم که فرمودید در موضوع انتصابات هیچ خط قرمزی ندارید نه دفتر، نه معاون و نه وزیر هیچ کدام خط قرمز شما نیستند. صمیمانه تشکر می کنیم اما این به تنهایی کافی نیست. شایسته است که برای عملی شدن فرمایشات حضرتعالی مهلت یک هفته ای تعیین کنید و به دفتر بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری دستور دهید تا گزارش دقیقی از این موضوع تهیه کنند و افرادی که بر اساس نسبت های فامیلی سمت های دولتی را تصاحب کردند برکنار شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان