دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی متحیر است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 12:25

دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی متحیر است

شماره: 19445
Aa Aa

امروز اگر تهدید نظامی برای دشمن ممکن بود و احتمال می‌داد امکان نداشت از در مذاکره با ما حرف بزند و دنبال امضای قرارداد وین باشد.

اسرائیل چپ نگاه کند با خاک یکسان می‌شود؛
دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی متحیر است

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای غرب کلاردشت گفت:

امروز اروپایی‌ها برای امضای مجدد برجام التماس می‌کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

جمهوری اسلامی نمی‌خواهد از چاله خود را در چاه بیندازد و اعلام می‌کند اگر راست می‌گویید و به دنبال توافق هستید نمی‌خواهد به‌ بهانه توافق توان هسته‌ای، اورانیوم غنی شده و سانتریفیوژهای پیشرفته ما را بگیرید و ما را به نقطه‌ای برسانید که بازگشت‌پذیری آن سخت باشد پس پرونده اتهامات که رژیم صهیونیستی برای ما ایجاد کرده و مبنی بر ادعاهای جعلی هست را ببندید. امروز اگر با شما قراردادی توافق شود فردا کجا معلوم که به بهانه یک برگ سند جعلی که رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد پرونده ما را به شورای امنیت سازمان ملل نبرید و قطعنامه‌های هفت‌گانه را برگردانید و تحریم‌ها قوی تر از گذشته برنگردد؟ چه تضمینی وجود دارد؟ امروز نه می‌خواهند امتیاز بدهند و نه جرئت فشار آوردن بر جمهوری اسلامی ایران را دارند و زبان تهدیدشان کمرنگ شده و باید گفت دلیلش این است از اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

وی افزود:

امروز دشمن قدرت ما را فهمیده و دید هر جا پای خود را از گلیمش درازتر کردند فرزندان این ملت چنان ضرب شستی به آنان نشان دادند که یادش نرود.

وی با طرح این سؤال که مگر از جنگ جهانی دوم به بعد سابقه داشته آمریکا در موضع پدافند نه هجوم باشد؟ گفت:

امروز انگلیسی‌ها جرئت نمی‌کنند به حریم مردم تعرض داشته باشند چرا که ما به سطحی از بازدارندگی دست یافتیم که دشمن را از هر عمل نابخردانه پشیمان کنید. طی این سال‌ها برخی مواقع تحریم‌ها را دور زدیم برخی مواقع دست‌مان را از زیر سنگ دشمن بیرون آوردیم و آن را خنثی کردیم و برخی از تحریم‌ها مانده است. در برخی جاها مثل خودروسازی می‌بینیم که هیچ پرونده افتخارآمیز نداریم و برخی صنایع می‌بینیم پرونده ما افتخارآمیز است و دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی متحیر است. می‌بینیم دنیا را از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی خیره کردیم از صنایع نظامی، سلاح سبک، توپ‌خانه، تانک و نفربر، خودروهای زرهی، هواپیمای صاعقه کوثر، هلیکوپتر شاهد، زیردریایی، ناو و ناوچه و ناوشکن داریم می‌سازیم و حتی در برخی موارد با تکنولوژی دنیا برابر هستیم.

نماینده قم با اعلام اینکه امروز در بعد موشکی دنیا جرئت چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی ندارد افزود:

اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کند. مردم ما هزینه برجام را دادند و باید حق مردم ما باید برگردد و اگر طرف مقابل صادقانه ورود پیدا کنند نماینده جمهوری اسلامی ابایی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا از پیشرفت جوانان ما متحیر است افزود:

علت این است برخی فکر می‌کنند تحریم‌ها، مشکلات و گرانی دستاورد انقلاب است و تمام رسانه‌های دنیا در این زمینه متمرکز شدند تا امید را از بین ببرند و مردم را نسبت به راهی که رفتند پشیمان کنند و علت مشکلات را انتخاب مردم در مسیر انقلاب القا کنند. هر جا روحیه و تفکر انقلابی و جهادی وجود داشته ما شاهد رشد و تعالی و جهش بودیم و هرجا عقب‌رفت داریم جایی است که روحیه انقلابی را سرکوب کردند و یا غیرانقلابیون سوار بر مرکب شده و اسب‌شان را تاختند. انقلابیون فیش‌های حقوقی نجومی، رانت و ویژه‌خواری ندارند. انسان انقلابی اهل فساد، تبعیض و پارتی بازی نیست بلکه انسان و مدیر انقلابی در هر جا رشد و تعالی را به دنبال خواهد داشت. اگر چه طی یک سال گذشته شاهد مشکلاتی هستیم ولی باید بدانیم دولت گذشته خزانه را خالی کرد ولی دولت انقلابی ماهانه بین ۱۰ تا ۱۲هزار میلیارد تومان اوراق دولت قبلی را دارد تسویه می‌کند و بودجه کشور را پیش خور و ارتباط ایران را با منطقه قطع کردند. امروز اقداماتی صورت گرفته که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم رو به بهبودی پیدا می‌رود.

وی با اعلام اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند گفت:

 آینده نه آینده دور بلکه خیلی نزدیک امیدوارکننده است که امیدواریم روحیه انقلابی و اعتقادات دینی رمز موفقیت در دفاع مقدس و همه عرصه‌های صعب‌العبور انقلاب بوده و امروز هم به همان روحیه نیاز داریم. باید به خون شهدا وفادار باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان