دور جدید حملات سپاه به اقلیم کردستان عراق آغاز شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:22

دور جدید حملات سپاه به اقلیم کردستان عراق آغاز شد

شماره: 20257
Aa Aa

در این حملات مقر گروهک تروریستی تجزیه‌طلب پاک (حزب آزاد کردستان) توسط موشک‌ و پهپادهای انتحاری در حومه کرکوک مورد هدف قرار گرفته است.

توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران؛
دور جدید حملات سپاه به اقلیم کردستان عراق آغاز شد

 نیروی زمینی سپاه پاسداران از ساعاتی دور جدید حملات خود علیه گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، در حملات امروز مقر گروهک تروریستی تجزیه‌طلب پاک (حزب آزاد کردستان) توسط موشک‌ و پهپادهای انتحاری در حومه کرکوک مورد هدف قرار گرفته است.

  •  

محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت:

در ادامه عملیات‌های موشکی و پهپادی روزهای اخیر نیروی زمینی سپاه، امروز دور جدید عملیات موشکی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا با حجم مؤثر، علیه مقرها و مراکز استقرار و سازماندهی اشرار مسلح و تروریست‌های مزدور استکبار جهانی در منطقه «پردی» در عمق اقلیم شمال عراق آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد آمد. امروز مقرها و محل‌های متعلق به گروهک تجزیه طلب پاک (حزب آزادی کردستان) که در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شمال غرب کشور نقش داشته است با موشک‌های دقیق و نقطه زن مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند. حملات رزمندگان اسلام علیه مقرها و مراکز اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق تا رفع تهدید و خلع سلاح آنان با اقتدار ادامه خواهد داشت. بار دیگر درخواست می‌کنیم مردم، اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را تخلیه کنند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان