فرمانده نیروی زمینی سپاه به عراق هشدار داد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 23:27

فرمانده نیروی زمینی سپاه به عراق هشدار داد

شماره: 15052
Aa Aa

پاکپور گفته مسئولان عراق هر چه زودتر اعضای گروهک‌های تروریست را بیرون کنند در غیر این صورت نسبت به انهدام پایگاه‌های آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

عناصر گروهک‌های ضدانقلاب را از عراق بیرون کنید؛
فرمانده نیروی زمینی سپاه به عراق هشدار داد

«محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گردهمایی «رزمندگان پیشمرگ مسلمان کُرد» اظهار داشت:

پیشمرگان کُرد مسلمان در کنار سایر رزمندگان اسلام با جان‌فشانی، ایثار و رشادت‌های خود ریشه امنیت را در این خطه از سرزمین اسلامی دواندند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی غائله‌های زیادی در مناطق مختلف قومی کشور از جمله استان کردستان پیش آمد و در یک مقطع زمان شهر‌های مریوان و بانه و پاوه سقوط و تمام شهر‌های کردستان یکی پس از دیگری در اختیار ضدانقلاب قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب،غائله‌های زیادی با طراحی استکبار جهانی و مزدوران و نوکرانشان در کشور پیاده شد اما با تشکیل این سازمان و در طی فعالیت آن بیشتر شهر‌های تحت اشغال مخالفان انقلاب شامل سنندج، کامیاران، پاوه و چند شهر دیگر آزاد و مخالفان به خارج از مرز‌های کشور فرار کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید نسل امروزی با رشادت‌ها و ایستادگی‌هایی که علی‌رغم کمبود امکانات در مقابل دشمن صورت گرفت آشنا شوند عنوان کرد:

در آن دوران حتی یک دهم تجهیزات ارتش عراق را نداشتیم. با خمپاره ۱۲۰ در جنگ عملیات را انجام و اکنون به این وضعیت و اقتدار رسیده‌ایم.

او با بیان اینکه همه توطئه‌های دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب را با همراهی پیشمرگان کُرد مسلمان در نطفه خاموش می‌کنیم گفت:

گاهی می‌بینیم که تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق مقر ایجاد کرده‌اند که ما این وضعیت را برنمی‌تابیم و به شدت برخورد خواهیم کرد. اجازه کوچک‌ترین تحرکی را به گروهگ‌های تروریستی که بخواهند در شمال عراق علیه ایران توطئه کنند نخواهیم داد. مسئولان عراق و اقلیم کردستان هر چه زودتر عناصر و اعضای گروهک‌های تروریست و ضدانقلاب را از شمال عراق بیرون کنند در غیر این صورت نسبت به انهدام مقرّات و پایگاه‌های آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان