دولت به دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 16:04

دولت به دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است

شماره: 24099
Aa Aa

او گفته در موضوع تأیید صلاحیت‌ها اصل بر صلاحیت است مگر آنکه دلیل معتبری بر عدم صلاحیت فرد وجود داشته باشد؛ امیدآفرینی واقعی ضروری است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران؛
دولت به دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در جلسه هیأت دولت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بر نقش هیأت‌های اجرایی و نظارت در رقابتی بودن و همچنین میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد و گفت:

دولت به دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است و در موضوع تأیید صلاحیت‌ها نیز معتقد است اصل بر صلاحیت است مگر آنکه دلیل معتبری بر عدم صلاحیت فرد وجود داشته باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او ضرورت امیدآفرینی واقعی در جامعه با اقدامات دولت، وضع قوانین مناسب در مجلس و داوری‌های صحیح در قوه قضائیه را یادآور شد:

گزارش‌های بسیار خوب رئیس سازمان انرژی اتمی از توسعه نیروگاه‌های اتمی برای رفع نیازهای کشور در بخش‌های مختلف‌، اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای برقی کردن ناوگان حمل و نقل شهری، حل مشکل خلیج گرگان و خالی شدن صف انتظار مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله اقدامات امیدوارکننده و شایسته تقدیر در این زمینه است که باید با قوت ادامه یابد.

رئیسی با اعلام خبر ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تبیین دلالت‌های لایحه بودجه امسال در عدالت اقتصادی و اجتماعی تأکید کرد.

او همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست با پیش‌بینی دقیق و به موقع معیشت مردم و ملزومات آن از غافل‌گیری و عملکرد انفعالی در مقاطع خاص و ضروری جلوگیری کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان